Yine ve yeniden herkese merhaba. 1. Yeni bölümümüz huzurlarınızda oy ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen.
Yeniden ve farklı bir şekilde yayınlanmaktadır.
Hikaye değiştiği için yorumlar gözükmüyor. Bunun için satır arası yorumlar yapmayı unutmayın.
"Yine ve yeniden..."
💎💎
Çaresizlik; damarlarında akan kanın donmasına, göğüs kafesinde atan kalbin hızlanmasına sebep olurdu. Dil susar, dudaklar titrer ve gözler dolup taşardı. Karnınız kasılır, bacaklarınız titrerdi.
Kimsenin uğramak istemeyeceği ıssız bir yerde kuşların ıstırap dolu seslerinden bir yana ölü ruhların sessiz vaveylalarını zihnimin derinliklerine kadar duyuyordum. Dizlerimin üzerinde yere oturmuşken gözlerim soğuk beyaz mermerin üzerindeydi. Orada yazan tek isim aslında bu hayatta yok olmak için bir sebepti. Lakin girdiğim şoktan çıkmış değildim. Hayla olanları anlamıyor bütün herşeyin uyanarak bir kabus olduğunu düşünmeye çalışıyordum. Ama gördüğüm isim bütün herşeyi açıklıyordu.
Nehir Gümüşay.
D.T: 02.04.2018
Ö.T: 25.03.2023Üç gün önce. Bütün herşey üç gün önce olmuştu. Üç gün önce kardeşim gözlerimin önünde ölmüştü. Sertçe yutkundum. Anılar bana azap çektirmek ister gibi gözlerimin önünde canlanırken gözümden bir yaş düştü. Yaralar hayla taze ve acıydı. Her düşünce bir tuz görevini görüyor ve acıyı katlanılmaz kılıyordu.
Hıçkırdım. Elimi ürkekçe toprağın üzerine bastırdım. Nemli toprak avucuma değince ürperdim.
Bu çok kötü bir histi.
"Nehir..." burnumu çektim. Toprağın üzerindeki elime bir ıslaklık düşünce başımı yukarı kaldırdım. Gökyüzü gri kasvet barındıran bulutlarla doluydu. Gündüz olmasına rağmen bulutlar sizi şüpheye düşürüyordu. Gözlerim hayla bulutlara bakarken düşen bir yağmur damlası tam olarak gözümün altına düştü. Ardından bir gözyaşı görevi görerek oradan yanağıma doğru süzüldü. Kaşındıran bir hisle elimi yanağıma sürdüm. Yağmur damlaları gökten yere doğru süzülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKLİF (+18)
Literatura KobiecaGerçekler bir zehir gibi zihnimin kıvrımlarında dolaşıyordu. Gözleri gözlerime kenetlenmişken söylediği sözlerden gram pişmanlık duymuyordu. Aylar önce hiç olmadığım kadar çaresiz bir durumdaydım. Birisi beni bulmuş ve çaresizliğimi kullanmak istem...