Saatlerce kafede oturduk ve en sonunda X'in telefonu çaldı arayan şafaktı ama niye şafak'ı lakaplarla kaydetmek varken adı ve soyadı ile kaydetmişti ki?Sevgili değiller mi?İnsan sevgilisini adı ve soyadıyla mı kaydeder?Telefonu çalmıyormuş gibi benimle sohbet etmeye devam ediyordu bende onca saaten ve sorudan sonra ilk defa soru sordum.
E:Şafak arıyor açmayacak mısın?
X:Şuan seninle sohbet ediyorum açmama gerek yok bence
E:Açmazsan seni merak etmez mi?
X:Etsin bir şey olmaz
E:Şafak'ı neden adı ve soyadıyla kaydettin sevgili değil misiniz?
X:Sevgiliyiz ama...
E:Ama ne?
X:Bir anda niye bu kadar soru sormaya başladın?Ses tonu fark edilir bir şekilde değişmişti.O an sanki üstümde başka gözlerde varmış gibi hissettim ortam çok gerilmişti X'in yüzü bir anda düşmüştü ve sinirli gözüküyordu.
E:Neyse saat çok geç oldu kalksam iyi olur
X:Neden evde bekleyenin mi var?
E:Hayır yok
X:Tamam o zaman biraz daha otur konuşalımO an cidden rahatsız olmuştum ve hayatım yapmayacağım hareketleri yapmam gerektiğini anlamıştım.
E:İstesem otururum istemediğim için kalkıp gitmek istiyorum sonra görüşürüz
Cevap beklemeden arkamı dönüp mekandan çıktım.Biraz fazla mı ağır konuştum,hayır ama neyi zorluyorsun ki anlamıyorum seninle oturmak istemiyorum işte.
~~~Evde~~~
O kadar gerilimin üstüne sıcak bir duş iyi gelir diye duşa girmeye karar verdim.
~~~Duştan sonra~~~
Duştan çıkar çıkmaz kapımın deli gibi çaldığını duydum giyinmek için zamanım yoktu çünkü eğer biraz daha kapıyı açmasan gerçekten kapı kırılacaktı bu yüzden üstüme bornozumu geçirip kapıyı açtım.Şafak'ı görmeyi beklemiyordum,şafak beklenmedik bir hareketle bornozumun yakalarına yapıştı.
E:Noluyo lan
~~~Molaaa~~~
Tatil geldiği için daha çok bölüm yayınlama fikrime güvenip burda kesicem😚🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EmirxŞafak{Emşaf}
FanfictionŞafak güpegündüz kullanılmıştı... ~ama kim tarafından?~ (yazım hataları,yanlış kelime kullanımı olabilir ilk defa yazıyorum) (karakterlerim gerçek hayattaki halleriyle aynı kişiliklere sahip olmadığı bir hikaye olabilir emin değilim) (her cuma akşam...