bölüm-15

57 3 3
                                    

Ş:Sen nerden biliyorsun?
E:Kızı yanımdayken aradın şafak gördüm heralde

Şafak bunu demem üzerine ayaklandı ve hiçbir şey demeden evden çıkıp gitti.Bende koltuktan kalkıp üstüme kıyafetlerimi giydim ve mutfağa yemek hazırlamaya gittim.Yemeğimi yedikten sonra  salona gittim ve koltuğa uzandım,televizyondan eski videolardan birini açıp izlemeye başladım eski videolardaki zamanları özlediğimi hissettim çünkü o zamanlar şafakla yakındık ve aramızı bozabilecek hiçbir şey yoktu.

~~~Akşam~~~

Bu düşünceler sırasında uyuyakalmışım ve televizyonda bambaşka videolar açılmış.Televizyonu kapatıp koltukta oturma pozisyonuna geçtim,elime telefonu alıp bildirim var mı diye kontrol ettim ama yine hiçbir bildirim yoktu.Bende barış abiye mesaj attım.

~~~Whatsapp~~~

                                                                            Barış abi:E
gönderildi  19:30

B:Efendim emir
gönderildi 19:37

                     Abi ben çok sıkıldım dışarı çıkalım mı?:E

B:Nereye gidicez bu saatte

                                 Abi valla fark etmez çok sıkıldım:E

B:Tamam hazırlan in kapının önüne 5 dakikaya ordayım

                                                                        Tamam abi:E

Barış abi çevrimdışı
  
Telefonu koltuğa bırakıp üstümü değiştirmeye gittim özenle hazırlanıp salona gittim telefonu alıp bir kaç dakika koltuğa oturup bekledim.Bir kaç dakika sonra korna sesini duydum ve camdan bakıp barış abimi diye kontrol ettim,barış abinin geldiğini görünce evden apar topar çıktım ve asansörle aşağı indim arabaya doğru giderken havanın ne kadar soğuk olduğunu anladım.Arabanın ön koltuğuna oturduğumda aynadan arkada şafak ve x'in olduğunu fark ettim.

B:Oğlum havanın ne kadar soğuk olduğunun farkında değil misin niye ceket almadın.
E:Abi acele çıktım unutmuşum ayrıca bana bir şey olmaz merak etme

B:Görürüz oğuzuda alıp lunaparka geçicez sana uyar mı?
E:Fark etmez abi
B:İyi

~~~Molaa~~~
normalde bu bölümü son yayınladığım bölümün hemen arkasından yayınlayacaktım yani 1 günde 2 bölüm atıcaktım ama gideceğimiz yerler belli olmuyor bu yüzden taslakta en azından 1 bölüm kalsın diyerekten paylaşmadım

EmirxŞafak{Emşaf}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin