X:Şafak şakanın iyice tadını kaçırıyorsun yeter
Ş:Ne şakası pardon?O anlık sinirle kendimi tutamadım ve şunları söyledim:
E:Ya ben burda kusucam ne salak salak kavga ediyorsunuz anlaşamıyorsanız ayrılın yeter be
Ş:Emir haklıŞafak'ın bunu sadece X kızdırmak için söylediği apaçık belliydi çünkü yüzünde sinsice bir sırıtma vardı.
X:Öyle mi şafak?
Ş:Evet
X:Tamam o zaman senden hoşlanmadığımı aslında emirden hoşlandığımı ve seni sadece emire yakın olmak için kullandığımı söyleseydim napardın?X'in bu dediği üzerine şafak'ın yüzü düşmüştü ve gözleri dolmuştu.
X:Emir bir seçim yapmanı istiyorum,sana yakın olmak içi elinden gelen birini mi yoksa sevgilisinin sözünü dinleyip senden uzaklaşan birini mi seçersin?
Şafak elini belimden çekerek benden uzaklaştı ve:
Ş:Bence seçimi gayet belli yaptığım çok aptalcaydı
Dedi.
E:Şafak X'i mi seçiceğimi düşünüyorsun?
Ş:Evet...
E:Şafak ağır saçmaladınDemem üzerine şafak'ın kolunu tuttum.Barış abi olanlara sonunda müdahale etti ve X'i orda bırakıp hepimiz arabaya bindik.Oğuz/Oğuz abi ön koltuğa barış abi sürücü koltuğuna şafak ve bense arka koltuğa oturduk şafak daha fazla ağlamasını tutamadı ve göz yaşlarına boğuldu.Tamam şafak tam bir aptaldı ama onu böyle görmek benide üzüyordu,elimle şafak'ın çenesinden tutup kafasını omzuma yaslamasını sağladım.
B:Tamam şafak bir kız için kendini bu kadar üzme
Şafak ağlamaktan konuşamıyordu bile onu böyle gördükçe kendimi çok kötü hissediyordum.Şafak elimi tutup ağlamaklı bir sesle:
Ş:Emir özür dilerim
~~~MOLAAAAAA~~~
Şimdi niye burda kesiyorum çünkü neden olmasın emirin özürü kabul edip etmeyeceği belli değil şu an biraz daha drama yaratmak istiyorum ama belli olmaz onuda söyliyim iyi okumalarrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EmirxŞafak{Emşaf}
FanfictionŞafak güpegündüz kullanılmıştı... ~ama kim tarafından?~ (yazım hataları,yanlış kelime kullanımı olabilir ilk defa yazıyorum) (karakterlerim gerçek hayattaki halleriyle aynı kişiliklere sahip olmadığı bir hikaye olabilir emin değilim) (her cuma akşam...