bölüm-26

85 3 11
                                    

Ş:Emir ben kendimi açıklamadan senin duygularını öğrenmek istiyorum
E:Şafak senden hala hoşlanıyorum

O an kulaklarıma kadar kızardığımı hissettim,o cümle bütün vücudumu ısıtmıştı.

E:İstediğin cevabı aldın mı?yoksa devam etmemi istiyor musun?
Ş:Emir ben en başta X'e şans vererek hata yaptım ve bunun yeni farkına varıyorum o zamanlar sana olan davranışlarım için özür dilerim.Emir ben senden çok hoşlanıyorum.
E:Sonunda ne zamandan beri bugünü bekliyorum biliyor musun?Neyse bütün gün bu kafede oturmayız heralde kalk gezelim.
Ş:Olur

Emir eşyalarını ve çiçeğini alıp ayağa kalktı bende ayağa kalktım ve kafeden çıktık.

Ş:Ee emir bey şimdi ne yapıyoruz
E:Bilmiyorum
Ş:Gel arabaya geçelim dışarısı serin
E:Peki bende nereye gidebiliriz ona bakıyım

Emir ön koltuğa bende sürücü koltuğuna bindim ve emir'in nereye gideceğimizi seçmesini beklemeye başladım.Saat 7 olmuştu ve hava hafiften kararmaya başlamıştı.

Ş:Emir aklımda güzel bir yer var aslında
E:Neresiymiş dökül bakalım
Ş:Gidince görürsün

Emir'in kemerini takmak için uzandım ama sanırım biraz fazla yaklaşmışım ki emir'in nefes alıp verişini hissediyordum.Kafamı kaldırıp emir'in yüzüne baktım,çok yakındık,aşırı yakındık,resmen burunlarımız birbirine değiyor.Emir öpmek için yeltendiği sırada kemerini takıp kendi koltuğuma geçtim ve kemerimi taktım.Arabayla ormanlık alanlara doğru sürmeye başladım en son çıkabileceğimiz ve manzarası güzel olan bir arazi buldum.Şehirden uzaktaydık yıldızlar burda daha çok belli oluyordu.Arabayı arazinin kenarına park ettim ve kemerimi çıkardım.

Ş:Geldik

Arabadan inip,arkamı arabanın kaputuna yasladım emir de yanımda öylece yıldızları izliyordu.

Ş:Emir benimle çıkar mısın?

Emir'e yaklaştım ve elimi emir'in beline attım.

E:Seve seve

Emir beni öpmek için yaklaştığında gözlerimi kapattım ve kendimi o anın akışına bıraktım...

~~~Wouhıou~~~
Evet ilk ficimiz bitmiş bulunmakta,yani bitti dediğim olaylı bir şey kalmadı ortada hani arada canım sıkılırsa emir ve şafak'ın beraber vakit geçirdiği bölümler atarım.Ama şu an yeni bir fice başladım onuda yarın bir saat diliminde paylaşırım.Yeni fici umarım okursunuz ve beğenirsiniz.Sorunuz varsa sorarsınız zaten söylememe gerek yok bence.

Bu ficimizin burda sonuna geldik umarım beğenerek okumuşsunuzdur,okuyan herkese teşekkür ederim.

EmirxŞafak{Emşaf}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin