~~~1 Ay sonra~~~
Artık kendimi toparlamam gerekiyor emir'i seviyorsam emir'in karşısına çıkıp ona söylemem gerek.Benim emir'e karşı hislerim yok,ben emirden hoşlanıyorum.
Emir buluşabilir miyiz?:Ş
gönderildi15.15
E:Neden
gönderildi15.30
Yüzyüzeyken konuşuruz:Ş
gönderildi15.32
E:Bana karşı hislerinle alakalı mı?
gönderildi15.43
Hayır sana olan aşkımla alakalı:Ş
gönderildi15.44
E:Tamam nerde saat kaçta?
gönderildi15.45
Sana ne zaman uygunsa:Ş
gönderildi15.46
Nerede istersen orada:Ş
gönderildi15.46
E:XXXX kafede saat 18.30 gibi uygun mu?
gönderildi15.48
Bana uyar:Ş
gönderildi15.48
E:Tamam görüşürüz
gönderildi15.49
Görüşürüz:Ş
gönderildi15.49Oturduğum yerden kalktım ve duşa girdim en az yarım saat boyunca duştan çıkmadım.Duştan çıktığımda saat 16.25'ti,saçlarımı güzelce kurutup dikkatlice şekil verdim ama pek hoşuma gitmedi bu yüzden saçımı yıkayıp tekrar şekillendirdim,bunu 2-3 kere daha yaptıktan sonra hoşuma giden şekli buldum.Odama gidip en sevdiğim gömleğimi aldım ama gömlek pek hoş kokmuyordu bu yüzden gömleği kısa yıkamaya attım o yıkanana kadar bir şeylerle ilgilendim ve yıkandıktan sonra kurutma makinesine attım,bu sürede ne yapabilirim diye düşünürken aklıma küçük bir hediye fikri düştü.Günlük kıyafetlerimle dışarı çıkıp bir çiçekçiden küçük bir buket hazırlattım ve eve geri döndüm eve geri geldiğimde kurutma makinesi durmuştu.Çiçeği kapının önündeki masaya koyup gömleğimi aldım ve ütülemeye başladım gömleği ütüleyene kadar tekrar terlediğim için tekrar duşa girdim,saçımı kurutup istediğim gibi şekil verdim ben bunları yapana kadar saat 17.55 olmuştu gömleğimi giyip kravatımı taktım ve gömleğimin üzerine takım elbisemi giydim.Evden çıkmadan anahtarlarımı,telefonu kontrol ettim ve çiçeği alıp çıktım.Otoparka inmek için asansöre bindim ve arabamın olduğu kata bastım.Arabanın yanına gittiğimde araba gözüme kirli göründü.Arabaya binip buluşma yerine giderken benzinlikte durup arabayı yıkadım ve yoluma devam ettim.Buluşma yerine vardığımda saat 18.10'du çiçeği alıp arabadan indim ve kafede bir masaya oturup emir'in gelmesini bekledim.
~~~Buluşma saati~~~
Emir hala gelmemişti.Mesaj atıp sıkmamaya kararlıydım zaten ben çağırmıştım bir de geç kaldı diye arayıp durmamalıydım.~~~Saat:18.45~~~
Buluşma saatinin üstünden 15 dakika geçmişti ve emir hala ortalıkta yoktu.Umarım beni ekmemiştir,bu konu hakkında düşünürken telefonuma bildirim geldi;E:5 dakikaya ordayım
Tamam bekliyorum:ŞEn azından ekilmedim o yönden düşünmeliyim.2-3 dakika sonra emir geldi ve karşıma oturdu.
E:Geç kaldım çok beklemedin değil mi?
Ş:Hayır bende yeni geldim sayılır
Ş:Bu çiçekler sanaEmir'e çiçekleri uzattım.Emir çiçekleri alıp biraz kokladıktan sonra çiçekleri yanına koydu.
E:Teşekkürler
Emir'in bu sözünden sonra aramızda 3-4 dakika boyunca sessizlik oluştu.
E:Şafak konuşmak için çağıran sendin dinliyorum.
Utancımdan dolayı emir'in yüzüne bakamıyordum,aramızda yine bir sessizlik oluşmuştu.
Ş:Emir...
~~~2 gündür mesajlaşma sahnesi yazarken sorun yaşıyorum düzgün ve akıcı yazmaktan daha zor.Çok uğraştırıyor,mesajlaşma kısımlarında şafak'ın yazdığı kelimelerde simetrik hatalar olabilir biri önde biri arkada olabilir hafif.Umarım beğenirsiniz iyi okumalar dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EmirxŞafak{Emşaf}
FanfictionŞafak güpegündüz kullanılmıştı... ~ama kim tarafından?~ (yazım hataları,yanlış kelime kullanımı olabilir ilk defa yazıyorum) (karakterlerim gerçek hayattaki halleriyle aynı kişiliklere sahip olmadığı bir hikaye olabilir emin değilim) (her cuma akşam...