3. Mektup

29 4 2
                                    

" 27

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" 27.08.2022

Seni uyurken izlemenin verdiği huzurun eşsizliğini sadece sende tattığımı biliyor musun bilmiyorum ama biliyorsan da bozuntuya vermediğin için teşekkür ederim. Sabahın ayan parlak ışıkları teninle buluşunca müthiş bir cümbüşe bürünüyor oda. Saçlarının dağınıklığına ev sahipliği yapan yastığa sinen güzel kokun burnumu şenlendiriyor. Peki ya usul usul alıp verdiğin nefesinin sıcaklığına ne demeli?

Her anlamda beni sıcak hissettiriyorsun bunu nasıl yaptığını bilmiyorum ama yanında o kadar güvende hissediyorum ki dünya ayaklarım altında serilmiş gibi oluyor. Kâinat üzerinde varlığını duyurmuş tüm çiftler sanki biz gibiyiz, bir gün aşkımızdan yanıp tutuşurken ayrı kaldığımız zamanlarda Romeo ve Juliet iken diğer gün kendi çapımızda atıldığımız en ufak heyecanlı anda Bonnie ve Clyde oluyoruz.

O kadar masum bir kalbin var ki seni üzen herhangi bir şeyden ölesiye nefret ediyorum aslında kendimin sana açacağı yarayı bilirken. Özür dilerim güzel şeylerden bahsetmeliyim değil mi öyle söz vermiştim, hemen konuyu geri senin uyuyan güzelliğine getiriyorum o zaman.

Şu an sen yatakta yastığına gömülü mışıl mışıl uyurken yatağımızın çaprazındaki masada sana bu mektubu gizlice yazarken bir yandan da seni izliyorum. Senin güzelliğini her bir detayıyla yazsam bence mektup yetmeyebilir ama ne yapabilirim çok seviyorum seni.

Bugün beraber Jeju'ya gideceğiz, dün akşam beraber kıvrılıp film izlerken anlık planlar yapıp bana heyecanlı bir şekilde anlattın. Sen heyecanlı olunca o kadar hızlı konuşuyorsun ki kulaklarım bir yerden sonra dediklerini algılamayıp bir tek tatlılığına kilitleniyorum, elimde değil. Dün akşam da böyle yapıp beni etki altına almanla dediğin her şeyi farkında olmadan onayladığımdan anlamadığım bir hızda bavullarımızı hazırladık şimdiyse uyanman için çalması gereken alarmı bekliyorum. Senden önce uyanmak çok zevkli bu masumane halini sürekli telefonuma fotoğraflarım ama sen bunu da bilmiyorsun çünkü bilirsen benden önce uyanmaya başlarsın bunu da gayet iyi bilirim. Şimdiyse seni polaroid kameramla çekmemle elimdeki fotoğrafa bakıyorum, sanırım bunu da mektup zarfının içine koyacağım.

Konusu açılmışken seninle cesaret edip de konuşamadığım konuyu da yazmak istiyorum güzeller güzelim.
Biliyorum ki fotoğrafçılık şu ana kadar hep gizlice yaptığın bir hobin oldu bana her ne kadar konusunu açmasan da neden bu kadar çekindiğini biliyorum. Ancak sevgilim bu çekindiğin bir şey olmamalı. Babanın zamanında harika bir fotoğrafçı olduğunu ve onu her defasında anıp üzülmek istemediğin için kaçıyorsun farkındayım, seni anlıyorum da. Biliyorsun ki annen seninle her daim gurur duyuyor bunu görmemek için kör olmak gerek eminim ki bu hobini gün yüzüne biraz daha çıkarıp üzerine düşersen o da çok mutlu olacaktır. Kendini sevdiğin şeylerden alıkoyma. Bunu babandan sana geçmiş harika bir yeteneğin mirası olarak düşün, ölümünü hatırlatacak bir şey olarak değil. Ben yaptığın her şeye hayranım, sanatına aşığım. Güzel sevgilim elinin değdiği her şey kutsal geliyor bana, ruhumu ne kadar şahlandırdığının farkında mısın?

Hayatının her alanında, bundan çok sonrasında da harika başarılar elde edeceğini görebiliyorum ve sana olan desteğimin sonsuzluk kılacağını bilmeni isterim. Ben senin her daim yanında olan meleğin olacağım beni her zaman hissedeceksin sana söz veriyorum hayatımın ışığı.

Alarmının çalmasına çok az kaldığından bedeninin biyolojik saati kendisini hazırlıyor olacak ki kıpırdanmaya başladın, uyanman yakın. Şimdilik burada yazmayı bırakıp yanına uzanacağım ve sen doğan günü gözlerinle selamlarken ben yüzünün her bir köşesini öpüp seni sevgimle boğacağım. Seni öpme düşüncesi bile midemde kelebekler uçuruyor, sana çok aşığım Hyunjin bunu defalarca oku seni her şeyden çok seviyorum. Benim sana olan hislerimin karşılığını seni temin ederim ki evrenin hiçbir yerinde bulamazsın bunun bana verdiği güçle zaten şu ana kadar nefes almam bir mucize, beni çok öncesinde hayata geri döndürdün çünkü.

Daha yazmaya devam etmek isterdim ancak sana yakalanmak istemiyorum, günümüzün harika geçeceği hissi bedenimi bürümüş bir heyecanda, seninle yaptığım her aktivite beni küçük çocuk gibi heyecanlandırıyor.

Bizi bekle Jeju, okyanus kokan atmosferinin aşkla karışmasına hazır ol!

Seni seviyorum ışığım♡

~Biricik yıldızın Lixie"

~Biricik yıldızın Lixie"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
October Passed Me By | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin