0.1

2.7K 84 45
                                    

Kısılmış sesimle bağırırken heyecanla ayağa kalktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısılmış sesimle bağırırken heyecanla ayağa kalktım. Acıyan ellerime aldırmadan alkışlamaya devam ediyordum.

Semih, üstüne atlayan arkadaşlarından sıyrılınca koşarak tribüne -benim olduğum tarafa- doğru geldi.

Yumruğunu sıkıp havaya kaldırırken göz göze geldik. Ben mümkünmüş gibi daha çok gülerken onun da sırıttığına şahit olmuştum.

Yumruk yaptığı elini öptü ve işaret parmağını kaldırarak beni gösterdi. Beklenmedik hareketi karşısında afallamıştım.

Muhtemelen şimdiye kadar annesi hariç golünü armağan ettiği ilk ve tek insandım. Kalbim göğüs kafesimi delip çıkacakmış gibi hızlı atıyordu.

Fırlamak isteyen kalbimi tutabilirmiş gibi avucumu sol göğsüme koyup başımı sağ ozuma doğru yasladım. Bu sırada Semih'in sevinme faslı bitmiş sahadaki yerine geçiyordu.

•⭐️•

Maç bitişi tesisin kapısında bekliyordum, son birkaç aydır olduğu gibi. Çok geçmeden Semih yanıma geldi. Duştan çıktığı için mis gibi kokuyordu.

Elimi saçlarına atıp karıştırırken söylendim. "Yine kurutmamışsın."

"Beklemeni istemedim."

Sweatinin kapşonunu tutarak kafasına geçirdim. "Beklerim biliyorsun. Ne kadar uzun sürdüğü umrumda değil."

"Biliyorum ve hatırlatayım, bu sondu. Ne kadar erken çıkarsam o kadar çok vaktimiz olur diye düşündüm."

Unutmasını umduğum şeyi hatırlatmasıyla yüzüm düştü.

"Asma suratını. Hem fark ettiysen bugünkü golümü sana armağan ettim."

O anın aklıma gelmesiyle güldüm "Fark ettim."

Gülüşmemiz bitince ortam sessiz ve kasvetli bir havaya bürünmüştü.

"Çok iyiydin bugün." Biraz duraksadıktan sonra ekledim. "Her zamanki gibi."

"Yine başladı benimki abartmaya."

Hafifçe omzuna vurdum. "Abartmadığımı biliyorsun. Bak buraya yazıyorum-"

"Nereye yazıyorsun?"

Saçma sorusu karşısında kaşlarım çatıldı. Benimle dalga geçiyordu aklınca.

Sinirlenmiş gibi bakmaya çalıştım ama o karşımda böyle sırıtırken kızmak çok zordu.

Biraz etrafıma bakındım sonra hiçbir şey göremeyince Semih'e geri döndüm.

Maçta yumruk yaptığı elini tuttum ve sanki elimde kalem varmış gibi elinin üstüne yazı yazarak konuşmaya devam ettim.

"Semih Kılıçsoy; Süperlig'in en genç en yetenekli ve en başarılı forveti, takımının golcüsü."

Kafamı kaldırıp şirince sırıttığımda onun da yüzünde benzer bir ifade olduğunu gördüm.

Hiç Görmedin | Semih KılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin