Bu hayatta kendime örnek aldığım bir insan varsa o da babamdır. Karakteri, duruşu, çalışkanlığı her açıdan mükemmel biriydi. Ve biliyorum, böyle bir babaya sahip olduğum için gerçekten çok şanslıyım.
Bugün hem kulübün başkanlık seçimi hem de Ankaragücüyle maçımız vardı. O yüzden sabahtan beri dolu dolu geçiyordu günüm.
Bir yandan açılan sandıkları gözetleyip çıkan her oyda seviniyor bir yandan da Ankara'da oynanan maçı takip ediyorduk.
1-0 geride olmamıza mı üzülsem, açılan sandıklarda hep önde olmamıza mı sevinsem bilememiştim. Karmaşık duygular içerisindeydim anlayacağınız.
Eğer bu maçı kaybedersek Semih'e her maç geleceğime dair bir söz vermiştim. Sanırım benim sayemde maçları kazandıklarına fazla inanmıştı.
Cenk'in penaltıyı kaçırmasından hemen sonra attığı gol keyfimi iyice yerine getirmişti. Sonuçta kazanamazsak değil kaybedersek diye söz vermiştim. Beraberlik anlaşmamızda yoktu.
•⭐️•
Tüm sandıklar açılmış, oylar sayılmıştı. Beşiktaş Ankaragücüyle berabere kalmış, yeni başkanımız biricik babam Sayın Hasan Arat olmuştu.
Bunu kutlamak için eş dost toplanmış akşam yemeği yiyorduk. Çalan telefonumu meşgule atacaktım ki arayan kişinin Semih olduğunu gördüm.
Hızla masadan kalktım ve gürültünün ulaşamayacağı bir noktaya gittim.
"Alo Semih."
"Vaay Alin Hanım, bakıyorum da telefonlarımız geç açılıyor."
"Yemekteydim kusura bakma."
"Tabi tabi, ünlü oldun ya hemen sat bizi."
"Anlamadım?"
"Bir de bana diyordun ünlü olunca götün kalkar diye. Daha ilk günden unuttun beni."
"Semih, gerçekten anlamıyorum."
"Dur bir dakika ciddi misin? Haberin yok mu?"
"Neyden haberim yok mu? Korkutma beni."
"Ünlü oldun kızım hiç mi Twitter'a İnstagram'a girmedin?"
"Hayır, çok yoğundum fırsatım olmadı. Noldu ki?"
"Hiç anlatmayayım, sadece attığım şeye bak. Sonra ararsın beni."
"Tamam, görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Görmedin | Semih Kılıçsoy
FanfictionEğer bir gün kafasını toptan kaldırıp çevresine bakacak olursa ilk beni bulacaktı karşısında. Ve ben o gün karşısında durmak için aylarca, belki de yıllarca beklerdim. ⭐️⭐️⭐️Beşiktaş'ın Genç Yıldızına (23.02.2024) football #1