Maç bitmiş, dediği gibi tesise girerek içerde onu beklemeye başlamıştım. Soyunma odasının bulunduğu koridordan birkaç kişi çıkınca Semih'in de birazdan geleceğini tahmin ettim.
Zaten babam sayesinde çoğu futbolcuyla önceden görüşmüş olduğum için fotoğraf çekinme dürtüme sahip çıktım. Sonuçta yorgunlardı, bir de ben rahatsız etmek istemezdim.
Birkaç dakika sonra da Semih göründü koridorun başında. Bugün forma şansı bulamadığı için duş almasına veya üstünü değiştirmesine gerek kalmamıştı. Sadece eşyalarını toplayıp gelmişti yanıma.
"Selam." Sahte bir gülümseme vardı yüzünde. Yedek kulübesinde öylece oturmaktan nefret ettiğini biliyordum.
"Selam."
"Nasılsın?"
"İyi, sen?"
"Gördüğün gibi işte. Çok bekletmedim umarım."
"Yok yok bekletmedin."
Biraz duraksadıktan sonra çekingen bir tavurla sordu. "Bir yerde oturup konuşalım mı?"
Bu hali gülmeme sebep olmuştu. "Olur."
Otoparka doğru adımladık. Moralini yükseltmek zorundaymış gibi hissediyordum kendimi. Onu böyle görmek canımı sıkıyordu.
"Sanırım kıyamet kopacak."
Semih kaşlarını çatarak bana döndü. "Niye?"
"Muleka'nın golünü görmedin mi?"
Küçük bir kahkaha attı. "İmkansızlıkları beraberinde getiriyorsun."
Bu sefer anlamayıp kaşlarını çatan taraf bendim.
"Hatırlamıyor musun ne zaman maçıma gelsen imkansız denen şeyler oluyordu. Göktuğ'nun golü hala aklımda."
Güldüm, onu izlemek için geldiğim ilk maçtı. Ve belirteyim Göktuğ kaleciydi.
"Eh, benim de pek normal biri olduğum söylenemez. Sanırım bu yüzden de etrafımdaki her şey garip."
Semih arabasını gösterdiğinde ön koltuğa binip kenerimi taktım. O da aynı şekilde kemerini takıp motoru çalıştırdı. "Biliyor musun sen böyle her maçımıza gelirsen biz imkansız falan dinlemez hepsini kazanırız."
"Gerçekten öyle olacağını düşünüyorsan gelirim."
"Sevinirim."
Araba hareketlenirken Semih'ten izin alarak çalan müziğin sesini hafifçe açtım.
Biraz stresliydim. Nereye gideceğimiz, ne konuşacağımız hakkında hiçbir fikrim yoktu ve belirsiz durumlar beni hep rahatsız ederdi.
"Üverncinka'ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Görmedin | Semih Kılıçsoy
FanfictionEğer bir gün kafasını toptan kaldırıp çevresine bakacak olursa ilk beni bulacaktı karşısında. Ve ben o gün karşısında durmak için aylarca, belki de yıllarca beklerdim. ⭐️⭐️⭐️Beşiktaş'ın Genç Yıldızına (23.02.2024) football #1