Eve varır varmaz yorgunluktan uyumuştum. Sabah uyanıp telefona baktığımda karşılaştığım bildirim yığınıysa hiç hayra alamet değildi.
Tam bildirimlerin ne ile alakalı olduğuna bakacaktım ki Beyza'nın aramasıyla mesajları okumayı erteledim.
Beyza liseden en yakın arkadaşım ve Semih'le tanışmamızı sağlayan kişiydi.
Zaman kaybetmeden aramasını cevapladım.
"Alo."
"Bana söylemediğine inanamıyorum!"
Hâlâ uyku sersemiydim. "Ha?"
"Semihle sevgili misiniz?"
"Haa?!"
" Doğruyu söyle."
"Manyak mısın kızım? Böyle bir şey olsa anında sana koşar, yerimde zıplaya zıplaya anlatırdım."
"Ben de öyle düşünmüştüm."
"O zaman niye sordun?"
"Yine haberim yok deme."
"Haberim yok."
"Çünkü herkes öyle olduğunuzu düşünüyor Alin."
"Ne, nasıl, niye?"
"Anlatarak olayın heyecanını kaçırmayayım sana attığım videoyu izle."
En son böyle bir durumun benzerini Semih'le yaşadığımızı düşününce istemsizce gülümsedim.
Aramayı sonlandırıp whatsapp'a girdim ve gönderdiği videoyu oynattım.
"Beşiktaş'ın genç yıldızı Semih Kılıçsoy, kendisinin 2. takımının 3. golünü atıyor. Semih, takım arkadaşlarının tebriklerini işte böyle kabul ediyor ve taraftarının önüne gidiyor."
"Bu arada belirtelim, bugün tribünlerde Santos'un yanında Hasan Arat'ın kızı Alin Arat da bulunuyor sevgili izleyenler."
Spikerin benden bahsetmesiyle kamera odağı Semih'ten bana doğru kayıyor. Ben de o sırada alkışlamayı bırakıp arkamı dönüyorum. Ve evet formamı gösteriyorum.
"Sanki böyle bir performans çıkartacağını biliyormuş gibi Semih'in formasıyla gelmiş Alin Hanım."
Kamera tekrar Semih'e dönüyor ve Semih taraftara gülümsedikten sonra -ki muhtemelen herkes burada bana güldüğünü sanıyor- formasını tutup beşiktaş armasını öpüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Görmedin | Semih Kılıçsoy
FanficEğer bir gün kafasını toptan kaldırıp çevresine bakacak olursa ilk beni bulacaktı karşısında. Ve ben o gün karşısında durmak için aylarca, belki de yıllarca beklerdim. ⭐️⭐️⭐️Beşiktaş'ın Genç Yıldızına (23.02.2024) football #1