Prolog

1K 47 1
                                    

Inchideam sertarul biroului in care se aflau dovezile pe care aveam sa le folosim importiva lui Michael, am inchis serarul si cand mi-am ridicat capul de sub birou, l-am vazut pe Shane in mana cu o hartie, el se uita la mine iar eu ma uitam la foaia din mana iubitului meu, am ridicat dintr-o spranceana cand sa uitat la fata mea, mi-a intins foaia si am luat-o, mi-am trecut ochii peste ea dar nu am reusit sa imi dau seama ce e.

-Ce e asta?

Il intreb curioasa in timp ce asteptam sa primesc un raspuns , dar mintea lui era cu totul in alta parte,nici macar nu ma auzit cand l-am intrebat, dupa un minut si-a redirectionat atentia asupra hartiei din mana mea, si mi-a zis..

-E un raport pe care trebuie sa il semnezi.

-Ok, o sa ma uit peste el cand voi avea timp, acum haide sa mergem ne asteapta mama afara.

Ma ridic de la birou si ocoles biroul,Shane ma ia de mana si iesim ambii din birou, ne indrreptam spre curtea sediului mafiei, am coborat scarile iar pe geam am vazut-o pe mama asteptand in curte impreuna cu Blacke,fratele meu mai mare, am coborat scarile impreuna apoi am iesit in curte, am mers langa mama iar cand ne-a simtit prezenta sa intors spre noi si ne-a zambit cand ne-a vazut impreuna, adoram zambetul mamei mele era atat de dulce si frumos.

-Am crezut ca nu mai veniti.

Ne zice in timp ce se apropie de noi privindu-l pe Blacke cum parca dubita pe care am folosit-o ieri seara cand am jefuit o banca,  i-am zambit mamei iar apoi i-am spus..

-A trebuit sa ascund dovezile pe care le avem impotriva lui Michael.

La auzul cuvintelor mele mama isi ridica instinctual sprancenele si se incrunta, iar apoi imi zice...

-Unde le-ai pus?

-In birou.

Ii zic unde am pus dovezile pentru care ne zbatusem atat de mult sa le obtinem, cand isi primeste raspunsul fata mamei se relaxeaza , l-am vazut pe Blacke cum venea sa o sperie pe mama dar nu a resuit sa intors fix cand era sa o sperie dar nu a mai apucat.

-Gata am terminat, putem pleca.

Zice Blacke facand referire la dubita pe care o parcase in garaj, ma uit la Blacke iar apoi la mama si la Shane si imi dau seama cat de norocoasa sunt ca ii am in viata mea.

-Atunci putem pleca.

Zic in cele din urma iar Shane isi cauta cheile prin buzunarele pantalonilor, dar ce nu stia el era ca i-am furat cheile cand nu era atent.

-Mama mergi cu Blacke noi mai trebuie sa oprim undeva.

O anunt ca nu poate veni cu noi iar ea se incrunta la Blacke.

-Bine , dar convingel pe Blacke sa o lase mai moale cu vitezele.

-Bine mama, o sa il conving.

Ii zic in timp ce ea se ducea spre masina lui Blacke iar acesta a ramas si se uita la noi ranjind, ma intreb oare ce facuse iar de ranjea.

-Ce ai facut ma nebunule iar?

Il intreb curioasa de ce ma pus mama sa il cinving sa o lase mai moale cu vitezele.

-Nimic.

-Doar era sa ii provoace doamnei Lidia un atac de cord in masina pentru ca nebunul mergea cu peste doua sute la ora.

Aud din spate vocea iubitului meu,care il da in gat pe frate-miu, jur ca baiatul asta avea sa ma omoare intr-o zi , stia ca mamei nu ii place viteza si avea rau de masina si el ce facea? Fix inversul.

-Ma nebunule, sti ca are rau de masina ,nu mai intensifica si tu raul.

Ii zic iritata iar fata lui devine una serioasa , se uita la mine de parca nu facuse nimic.

-Bine.

Ok perfect acum ca am rezolvat cu Blacke puteam pleca sa rezolvam treaba pe care o mai aveam, mi-am scos telefonul din buzunar si m-am uitat la ceas era noua seara iar eu trebuia sa nu depasesc ora de intrare in casa daca mai voiam sa fiu intreaga, asa ca in timp ce Blacke se ducea spre masina lui i-am facut semn lui Shane sa mergem, i-am aruncat cheile iar el le-a prins, am urcat in masina, iar dupa ce a iesit Blacke din curte am iesit si noi,  Shane a luat-o pe autostrada , ma uitam la el in timp ce conducea si imi vedeam viitorul, cu el , el si-a intorscapul spre mine si se uita la mine vrand sa zica ceva, dar nu a mai apucat, am simtit cum ma izbesc de scaunul masini in timp ce capul meu face contact cu geamul, iar de acolo mi sa rupt filmul...

AmnesiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum