Intrecere

139 14 0
                                    

M-am uitat la el și i-am spus.

-Nu mă întreba pe mine, vorbește cu mama.

S-a uitat la mine și mi-a zis.

-Ți-am mai spus, nu îi mai aparții doamnei Lidia, îmi aparți mie.

M-am uitat la el puțin confuză , iar apoi i-am spus.

-Și ea știe că îți aparțin ție?

S-a uitat la mine , iar apoi mi-a spus.

-Da.

-Atunci dacă tot îți aparțin ție decide tu pentru mine.

S-a uitat in ochii mei și m-a întrebat.

-Să înțeleg că ăsta e un da?

I-am zâmbit ,iar apoi i-am răspuns .

-Da.

A zâmbit ,iar apoi imediat și-a lipit buzele într-un mod surprinzător de rapid, și m-a sărutat într-un mod neasteptat de calm față de cum o făcea de obicei, am rupt sărutul și îl priveam, iar apoi i-am spus.

-Dar până termin liceul trebuie să rămân la mama.

S-a uitat la mine cu o privire dubioasă pe care nu știam cum să o interpretez.

-Te asigur că imediat ce vei termina liceul te voi lua și te voi aduce aici.

Nu i-am răspuns, însă i-am zâmbit puțin amuzată de atitudinea lui care era puțin dusa în extrem.

-Ți se pare amuzant?

Mă întreabă când vede amuzamentul de pe fața mea, iar eu nu fac altceva decât să pufnesc în râs, iar cu coada ochiului mă uit la el care avea o expresie incredibil de serioasă

-Da.

-Ce e așa amuzant?

-Tu și posesivitatea ta, care e dusă la extrem.

Îmi zâmbește iar apoi îmi spune.

-Nu e posesivitate, e obsesie.

Îmi calmez starea de râs în care am intrat și mă uit la el puțin mai serios decât ar trebui, și îi spun.

-Cred că ești puțin nebun.

Se uită la mine într-un mod în care aș putea spune că e gata să mă devoreze ,însă se apropie de mine și buzele lui le ating pe ale mele ,dar nu mă saruta, îmi spune.

-Nebun după tine, tu mă înebunești iubito.

Îmi spune ,iar apoi mă privește, eu ma uit la el în timp ce în mine apare dorința de a îl săruta, însă mi-o ia el înainte, probabil a citit pe chipul meu ce voiam să fac, m-a sărutat iar eu i-am răspuns la sărut, m-a cuprins în brațele sale ,iar apoi a rupt sărutul si mi-a spus.

-La antrenament cu tine.

Ce vroia sa zica cu asta? Ce antrenamnet?

-Ce antrenament?

Il intreb privindu-l ,mi-a zambit iar apoi mi-a spus.

-Iubito, toti memebrii organizatiei fac antrenamente pentru a se autoapara sau a rezista in cazul unei situatii extreme cu atat mai mult sefii, deci hai sa te vad.

S-a ridicat cu mine în brațe din pat și m-a dus în dressing, m-am îmbrăcat într-un trening negru și mi-am prins părul, iar apoi m-am întors spre el care era gata și se uita la mine.

-Sunt gata.

Ii spun in timp ce ma privea, iar apoi a făcut un pas spre mine.

-Hai în sală, cine ajunge ultimul primește pedeapsă de la câștigător.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 28 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AmnesiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum