Minciuna

543 41 4
                                    

Imi zice in timp ce eu coboram de pe scena, cand am coborat de pe scena am constatat ca tot restaurantul era aproape gol, am iesit si eu din restaurant si mi-am continuat drumul pe aceasta straduta pana cand am ajuns intr-o zona foarte slab luminata si nu era de loc populata de nimeni, am decis sa ma intorc deoarece nu stiam aceasta zona si parea a duce intr-o fundatura, m-am intors pentru a pleca dar din spatele meu sau auzit motoare de masina, m-am tras pe margine pentru a putea trece vreo masina daca era in spatele meu dar imediat spatele meu a facut contact cu ceva tare si dur, m-am uitat in sus si-am vazut un tip cu o cagula pe fata care imi imobilza mainile tinandu-le , m-am uitat la el si terifiata de situatie nu am zis nimic, si-a scos un briceag din buzunar si a pus lama armei albe pe pielea gatului meu plimband lama pe gatul meu in timpe ce imi zice.

-Daca tatal tau nu isi plateste datoria pana maine dimineata la prima ora , isi poate lua adio de la viata.

Imi zice in timp ce briceagul ala il apasa tot mai tare pe gatul meu, inca nu il apasa asa tare incat sa ma taie dar nici mult nu mai avea, il privesc terifiata in timp ce spun..

-Tata e mort.

-Pentru binele tau nu incerca jocuri de astea cu mine ca nu tine, daca pana maine diminaeata la prima ora nu isi plateste datoria va mu...

Nu a apucat sa termine fraza ca a cazut la picioarele mele, si in locul lui am vazut un tip care imi intindea mana si ma intreba ..

-Ti-a facut ceva?

Ma intreaba in timp ce ma trag de langa perete, ajung in drept cu el si ii raspund...

-Nu.

Ii raspund uitandu-ma ingrozita la baiatul care acum zacea pe jos, sper ca nu murise.

-E mort?

Intreb speriata de faptul ca la picioarele mele ar pute fi un decedat.

-Nu, a lesinat doar, o sa isi revina in cinsprezece minute.

Imi raspunde tipul care ma salvat, in timp ce ma analiza din cap pana in picioare, il anlizez si eu si oberv ca are niste ochii de culoarea smaraldului, si parul de culoarea neagra, privirea imi coboara pe corpul lui constat ca are corpul plin de tatuaje , era tatuat din cap pana in picioare ,  pe langa ca tot corpul ii era acoperit de tatuaje mai era si tonifiat din cap pana in picioare, probabil cel mai tonifiat corp pe care il vazusem vreodata, parea a avea corpul sculptat de dumnezeu.

-Ce cauti in zona asta? Nu sti ca e un cartier rau famat?

Sincer chiar nu stiam, la varsta de zece ani ne mutasem in Michigan si nu mai stiam nimic, nici strazile,nici cartierele , nici cum sa ajung pana la scoala, nu mai stiam nimic.

-Nu.

Ii raspund in cele din urma iar la auzul cuvintelor mele o spranceana i se ridica dar apoi imediat i se relaxeaza toata fata.

-Ok, haide te duc acasa.

Ce? Cum ? Nu aveam de gand sa las un necunoscut sa ma duca acasa,cu atat mai putin unul pe care l-am cunoscut cu un minut in urma, cum isi permitea sa imi zica asa ceva?

-Ma descurc si singura.

-Haide nu o sa iti fac nimic, nu e ca si cum as fi un criminal in serie.

Imi raspunde sarcastic in timp ce eu nu aveam de gand sa ma las convinsa sub nici o forma de baiatul din fata mea, il cunosteam doar de un minut, nu stiu ce intenti ar putea avea.

-Nu.

-Oh, haide nu o sa iti fac nimic, daca as fi avut alte intentii nu te-as mai fi ajutat.

-Ba da, dar tot nu pot sa ma urc in masina unui necunoscut.

AmnesiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum