"Giriş"

153 23 11
                                    

Bundan tam iki yıl önce eğitimini  tamamlamak için yurtdışına giden güçlü iş adamı Sinan Özdağ'ın kızı Aynur Özdağ yurtdışından umutsuzluk ve mutsuzluklarını yanına alarak geri dönmüştü ülkesine.Sinan Özdağ ve eşi Ayşem Özdağ kızlarının haline bir o kadar üzülselerde bunu Aynur'a belli etmiyorlardı

Tüm bunlar yaşanırken şöhreti her yere yayılmış olan güçlü iş adamı Hasan Karaaslan çocuğuna üzülen bir diğer babaydı.
26 yaşına basmış olan oğlu Sarp Karaaslan'ın duygusuz,sorumsuz hayatı dilden dile konuşuluyordu.
Babası Hasan Karaaslan her gün magazin sayfalarından düşmeyen oğlu Sarp'ın artık sorumluluk sahibi biri olmasını istiyordu.

Hasan Karaaslan günlerce düşündü oğlunu nasıl sorumluluk sahibi yapabileceğini.

Günler sonra bir fikir buldu.Hasan Karaaslan duygusuz ve sorumsuz bir hayat yaşayan oğlu Sarp'ı evlendirecekti.Sarp'ı evlendirip bir yuva sahibi yapacaktı.

Hasan Karaaslan bu fikrini birkaç arkadaşı ile paylaştı arkadaşları da onun bu düşüncesini desteklediler fakat Hasan Karaaslan oğlunu güvenebileceği biriyle evlendirmek istiyordu.O sırada Hasan Karaaslan'ın bir arkadaşı ona şöyle bir fikir sundu:"Bizim Sinan Özdağ'ın bir kızı var.
Kız iki yıl önce yurtdışına gitmişti,duyduğuma göre geri gelmiş.Kız hem güzel hem de akıllı bence bir düşün derim"
Her şey bu fikirle başlayacaktı.Hasan Karaaslan bu fikiri kafasına koymuştu ve bu fikri uygulayacaktı.
Yarın Sinan Özdağ'ın evine gidecek hem kızı görecek hem de kızla konuşacaktı...

Bu fikir üzerine kurulan evlilik Aynur ve Sarp'ın hayatını öyle derinden etkileyecekti ki...
Bütün umutsuzluklar ve mutsuzluklarınla yurtdışından dönen Aynur'un umutları tekrardan yeşerecekti Aynur'un hayatı asıl şimdi başlayacaktı...

ŞİMDİ HAZIR MISINIZ?
AYNUR VE SARP'IN HİKAYESİ ASIL ŞİMDİ BAŞLIYORDU!




Selam Canlar!
Bu kitabımızın giriş bölümü diğer bölümleri en kısa sürede yayınlamaya çalışacağım
Ama lütfen oy vermeyi unutmayalım
Eğer yorum yazarsanızda çok mutlu olurum😊😊

AŞK KAFESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin