~Minsung

4.7K 93 223
                                    

Skz oneshotları içeren bir kitap olacak. Birçok shipden yazmaya çalışacağım. İyi okumalarrr!

Yan shipler: Yok

~~~

Bu bölüm angst değil. Her bölümün başına angst olup olmadığını yazacağım.

~~~

"İyi geceler anne!"

"İyi geceler sincabım!"

Jisung, annesine iyi geceler öpücüğünü verdikten sonra koşarak odasına çıktı ve kendini yatağına atıp gözlerini kapattı. Yorucu bir gün olmuştu ve uyuması uzun sürmezdi.

Masum bir kişiliği vardı Jisung'un. On sekiz yaşına basmış olmasına rağmen küçük bir çocuk gibiydi. Ailesi tarafından hep bir bebek olarak kalacakmışcasına yetiştirilmişti. Her dediği yapılırdı onun. Ailesiyle de iyi anlaşırdı.

✨✨✨

Jisung uykusunun en tatlı yerinde sarsılarak uyandırılması ile panikle gözlerini açtı. Karşısında hiç tanımadığı, maskeli bir adam duruyordu.

Panikle bağırmak için ağzını açtığı sırada ağzının sertçe kapatılması ile dolan gözlerine engel olamadı.

Siyah maskeli ve kahverengi saçları olan bir adamdı. Bakışları çok soğuk ve keskindi. Jisung gözlerini maskeli adamın gözlerinde gezdirirken kalbi korkudan hızlı hızlı çarpmaya başlamıştı bile.

Maskeli adam altındaki sincap görünümlü çocuğu belinden tutup kendine çekti ve kucağına aldı. Çocuğun ağzını sıkı sıkı kapatmaya devam ederken odadan çıktı ve açık olan dış kapıya yönelip evden çıktı.

Dolu dolu gözlerle maskeli adama bakıyordu Jisung.

Korkuyordu...

Adamın kucağında hiçbir şey yapamadan durmak korkutucuydu. Kendisini nereye götürüyor bilmiyordu...belkide ölüme?

✨✨✨

"Parayı verin, oğlunuzu alın! Bu kadar basit!"

...

"BENİ İLGİLENDİRMİYOR HANIMEFENDİ! PARAYI VERMEDİĞİNİZ SÜRECE OĞLUNUZ BENDE KALACAK!"

...

Jisung korkuyla dinliyordu konuşmaları. Karşısındaki maskeli adam ağzını, ellerini ve ayaklarını bağlamış yatağa oturtmuştu. Jisung yaklaşık iki saattir orada oturuyordu ve ağlamaktan perişan olan gözleriyle çaresiz bekliyordu.

Maskeli adam telefon konuşmasını bitirir bitirmez telefonu yere fırlatıp kendisine korkuyla bakan çocuğun yanına oturdu.

Sinirle nefes alıp verirken maskesini bir anda çıkartıp Jisung'a doğru döndü. Jisung ise adamın hareketlerinden dolayı yaşadığı şoka bir de adamın kusursuz yüzü eklenince gözlerini sıkıca yumdu.

"Adım Lee Know. Artık benimle kalacaksın çünkü ailen parayı verip seni kurtarmayı düşünmüyor gibi gözüküyor."

Jisung şaşkınlıkla gözlerini açıp anlamaz gözlerle karşısındaki adama bakmaya başladı. Gözlerinden birer birer yaşlar süzülürken tek yapabildiği başını hızlı hızlı iki yana sallamaktı.

Lee Know bıkkın bir nefes verip Jisung'un ağzındaki bantı sertçe çekip çıkardı.

"Ah.."

Jisung acı ile inlerken dudaklarını ısırıp başını hızlı hızlı sağa sola sallamaya devam etti.

Skz ~OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin