~Minlix

816 35 69
                                    

Bayanlar ve baylar

Kaydıraktan kayanlar

Hoşgeldiniz :)

~~~

Angst ama değil. (Angst gibi ama değil de. Ağlanacak bir şey değil o yüzden içiniz rahat olabilir, okuyabilirsiniz.)

Pedofili!!

Tecavüz!!

Mpreg!!

Smut yok.

Yan shipler: Yok

~~~

30.01.2024

Acı...çok falza acı...

Tam göğsünden bıçaklanan küçük çocuğun hissetiği tek şey dayanılmaz bir acıydı...

Dopdolu gözleri ile karşısındaki bedenin gözlerine bakarken çaresiz bir şekilde hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.

Bu acıya daha ne kadar katlanabilirdi ki?

✨✨✨

29.01.2020

"Doğum günün kutlu olsun Felix!!"

Annesi kollarını küçük bedenin beline dolayıp sımsıkı sarıldı. Oğlunun kokusu burnuna dolarken istemsiz gözleri doluyordu.

"ANNE! DOKUZ YAŞIMA GİRDİM BEN!! KOCAMAN ABİ OLDUM DİMİ?"

Annesi oğlunun heyecanla söylediklerine kıkırdayarak yanıt verdi.

"Kocaman oldun oğluşum."

Felix ellerini çırparaken annesi sarıldığı bedenden ayrılıp oğlunun omuzlarından tuttu yüzlerini hizalayıp konuşmaya başladı.

"Oğlum, yarın önemli bir iş görüşmem var. Patron eve gelecek ve onunla konuşacağım. Herşey benim alacağım bu işe bağlı. Bana şans dile olur mu?"

"Tamam anne!! Umarım işi alırsın!!"

Annesi oğluna sarılıp bir kaç damla göz yaşı akıttıktan sonra odasına doğru ilerlemeye başladı. Yarın zor bir gün olacaktı...

✨✨✨

30.01.2020

Felix minik elleri ile gözlerini ovuşturduktan sonra yatağından kalktı.

Aşağıdan gelen sesler annesinin uyanık olduğunu anlamasını sağlamıştı. Hızlı bir şekilde üzerine bir şeyler geçirip aşağıya indi ve salona doğru ilerlemeye başladı.

Kapısı hafif aralık duruyordu salonun. Annesinin görüşeceği adam gelmiş konuşuyorlardı.

"Ne tür bir iş olacak Bay Minho? Detaylardan bahsetmediniz."

"Aslında... oğlunuzu almaya geldim."

"Ne? Nasıl..yani?"

"Eğer oğlunuzu bana verirseniz hesabınıza her hafta 4 milyon won yatıracağım." (Yaklaşık 100 bin TL)

"Oğlumu...? Siz.. aklınızı mı kaçırdınız?! Oğlumu neden vereyim?!!"

"Bir nevi eskort gibi olacak işte. Benim yatak arkadaşım olacak. Verip vermemek size kalmış. Yalnız... unutmayın elimde kamera kayıtları var. Polise verdiğim anda işiniz biter."

"Kamera kayıtları? NASIL ULAŞTINIZ ONLARA?!"

"Sakin olun lütfen bayan Lee. Dediğim gibi... eşinizi öldürdüğünüz anları kameraya aldım. Polise verirse-"

Skz ~OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin