Angst değil
FemLix!!
~~~
"Hm..bu nasıl sence?"
"Beğenmedim ya. Başka etek yok mu?"
"Yok. Hepsine baktık Lix. Gel başka mağazaya gidelim."
Seungmin beni kolumdan sürükleyerek mağaza mağaza dolaştırırken sevinçle etrafıma bakınmaya devam ettim. Sevgilimin alacak olduğum mini eteklere bayılacağından emindim.
✨✨✨
"Jeongin! Ben geldimm!"
"Sevgilim?"
Jeongin sesimi duyduğu gibi koşarak yanıma geldi ve kollarını belime doladı. Güzel kokusu burnuma dolarken hissetiğim tek şey huzurdu. Sevgilimin kokusu huzura ermeme yetiyordu.
"Imm, bu akşam sahile inelim mi?"
"Güzel fikir. İnelim sevgilim."
Jeongin'i gülümseyerek yanıtladığımda o da güzel gülüşünü bana sundu ve dudaklarıma minik bir öpücük kondurup kollarını bedenimden ayırdı.
Bedenlerimiz ayrıldığında elimdeki paketlerle odama girdim ve üzerimdekilerden kurtuldum. Lila bir crop ve altına da aldığım eteklerden siyah olanı geçirdim ve odamdan çıktım.
"Jeongin-ah! Nasıl olmuşum?"
Jeongin bedenimi süzerken kocaman gülümsüyordu.
"Çok güzel olmuşsun güzelim. Her zamanki gibi."
✨✨✨
Araçtan inip ayaklarımı kumlarla buluşturduğum gibi huzurla gülümsedim. Şu hayatta bir tek sevgilimin kollarında ve muhteşem sahilde huzura eriyordum sanırım.
"Akşam sahile gelmek gibisi yok."
Jeongin'in gülümseyerek söylediklerine karşın bende gülüşümü büyütüp başımla onayladım.
"Kesinlikle."
Jeongin elindeki örtüyü kumların üzerine yavaşça serdikten sonra beni belimden kavradı ve örtünün üzerine oturttu. Muhteşem manzara eşliğinde otururken hissetiğim o yoğun duygular güzel hissettiriyordu.
Etraf karanlıkken yıldızların parıl parıl parlaması ve denizdeki minik dalgaların çıkardığı sesler..muhteşem.
"Lix?"
"Efendim sevgilim?"
Başımı Jeongin'e çevirdiğimde elinde tuttuğu telefonu yüzüme doğru yaklaştırdı. Gözlerinin korkuyla bakıyor olması endişelenmemi sağlarken bir anda ne olduğuna anlam verememiştim.
Yüzüme yaklaştırdığı telefondaki yazıları okudukça sol tarafımda hissetiğim sızı ile gözlerim çoktan dolmaya başlamıştı.
"Jeongin..bir tür şaka mı bu..?"
"Keşke şaka olsaydı sevgilim.."
✨✨✨
2 gün sonra
Elimde kurumaya yüz tutmuş güllerle annemin mezarının başında dikiliyordum.
Henüz iki gün önce kendime güzel kıyafetler alıp sevgilimle dışarıya çıkmışken bir anda aldığım o acı haber...tüm talihsizlikler beni buluyordu zaten.
"Felix ağlama artık lütfen."
Güzel kalpli sevgilim beni teselli etmeye çalışırken ona buruk bir gülümseme sundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz ~Oneshots
FanfictionKarışık shiplerden oneshotlar ~Stray Kids shipleri içerir. ~Smut içeren bölümler de vardır, başına uyarı koyuyorum. Smut içerikli bölümlerin üstünde 🔥 işareti bulunuyor. ~Angst olan bölümler de içerir, başına uyarı koyuyorum. #oneshots🥇 #gaycouple...