Texting + düz yazı
Ağırlıklı olarak düz yazı içeriyor
Angst değil
Yan shipler: Yok
İyi okumalar bebişlerim
~~~
"Sen kaç almışsın Hyunjin?"
"Yetmiş sekiz"
"Ben doksan dokuz almışım amına koyayım ya! Adam doksan dokuzu yüze yuvarlamamış manyak mıdır nedir!?"
Hyunjin, Changbin'in dedikleri ile kahkaha atıp önüne döndü. Adam Changbin'e kafayı takmıştı resmen.
"Bu adamın seninle derdi ne ya?"
Hyunjin'in gülerek söyledikleri ile Changbin sinirlenmeye başladığı için kaşlarını çatarak Hyunjin'e ölüm bakışları yolladı. Adamın kendisine takık olması hiç hoşuna gitmiyordu.
"Ne gülüyorsun ya!?"
Hyunjin gülmeye devam ederken eliyle ağzını kapatıp gülmesini bastırmaya çalıştı çünkü gülmeye devam ederse arkadaşından yumruk yiyeceğini az çok tahmin edebiliyordu.
Changbin sinirle nefesini verip oturduğu sıradan kalktı ve sınıftan çıktı. Hyunjin, Changbin'in arkasından aptal aptal bakarken arkadaşının bir anda nereye gittiğini sorguluyordu.
"Ya ne yaptım ki ben şimdi?"
✨✨✨
"Lalisa Manobal?"
"Burda!"
"Song Yuqi?"
"Burda!"
"Jeon Jungkook?"
"Burda!"
"Lee Minho?"
"Burda.."
Minho umursamaz bir şekilde hocayı yanıtlarken tam önünde oturan Hyunjin'i dikizlemek ile meşguldü. Hyunjin ise üzerinde olan bakışların farkında olsa da hiç sesini çıkarmadan önüne bakıyordu.
"Minho? Arkadaşına bakmayı kes ve buraya odaklan lütfen."
Hocanın uyarıları tabiki Minho'nun umrunda değildi fakat müdüre yollanmak istemediğinden başıyla onaylayıp derse odaklanmaya çalıştı.
Öğrencilere saatler gibi gelen kırk dakikanın ardından zilin çalması ile sınıf boşalmaya başladı. Öğle arası olduğundan herkes kantine doğru ilerliyordu. Minho da Chan'in yanına gelip koluna girdi ve merdivenlerden inmeye başladı.
Herkes sınıftan çıkarken Hyunjin başını sıraya koymuş uyukluyordu, bu sırada tabiki Changbin onu uyanması için dürtüp duruyordu. Changbin'in onu yemek yemeye inmek için dürtüp durmasına bir süre sonra dayanamayıp sırasından kalktı ve sınıftan çıktı. Changbin'in yemek sevdasına anlam veremesede alışmıştı zaten.
✨✨✨
"Chan benim bu çocuğu kaçırmam lazım."
"Minho kafayı mı yedin? Olum manyak mısın ne kaçırması?"
"Ya bir gün öleceğim şu çocuğun nazından ya. Ona olan ilgimin farkında ama yüzüme bile bakmıyor. Amacını bir anlayabilsem.."
"Belki seni sevmiyor?"
"İşte diyorum ya sevmesi için kaçırmam lazım! Başka türlü olmayacak yoksa."
"Ya sen harbi kafayı yemişsin. Neyse konuşmayacağım daha fazla. Konuştukça iq seviyemi düşürüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz ~Oneshots
FanficKarışık shiplerden oneshotlar ~Stray Kids shipleri içerir. ~Smut içeren bölümler de vardır, başına uyarı koyuyorum. Smut içerikli bölümlerin üstünde 🔥 işareti bulunuyor. ~Angst olan bölümler de içerir, başına uyarı koyuyorum. #oneshots🥇 #gaycouple...