Ehehehe yine yeni yeniden omegaverse..
Umarım seversiniz ani kararla yazıyorum...
Hadi başlayalımm
Taehyung her zamanki gibi minik bebeği Hyunjae'yi hazırlamış, bebek koltuğuna oturtmuş kreşe sürüyordu arabayı. Küçük afacan diye geçirdi içinden, 4 yaşında olmasına rağmen çok zekiydi minik bebeği.
Kreşe geldiklerinde diğer omegaların bakışları kendisini bulurken bebeğini kucağına alarak sinirle yürüdü, eski eşiyle Hyunjae'nin doğumundan önce ayrılmıştı. Hiç bir zaman mühürlenmemiş, görücü usulü bir evlilikle ailesi tarafından evlendirilmişti. Eşiyleyse kızgınlığında kurduna yenik düşüp birlikte olmuş, sonrasında hemen ayrılmıştı. Pişman değildi bebeğinin varlığı için, minik bebeği olmasaydı nasıl dayanırdı düşünemiyordu çünkü. Içeriye girdiğinde öğretmene adımlayarak tebessüm etti."Merhaba Bay Jeon, Hyunjae'yi getirdim de"
"Hoşgeldiniz, gel bakalım canım. Uww ne kadar da tatlı olmuş senin saçların bugün hm? Sanırım birileri güzelce yıkamış kafandaki hamurları"
Güldü sadece Taehyung, dünkü oyun hamuru faciasından sonra iyi ki kızımın saçları kısa diye düşünmeden edemedi.
Jeon bebeği oyun alanına bırakarak dönüp bir kart uzattı." 2 gün sonra doğum günü partisi varmış, bütün veliler davetliler "
"Şey ben gelmesem?"
"Neden?"
Taehyung birkaç saniye sustu, Jeon'la arkadaş gibiydiler ama yine de aşırı derecede tanışmıyorlardı.
"Öyle"
"Bakın Bay Kim, eğer insanların bakışları için gelmemezlik yapacaksanız yapmayın. Çünkü siz gelmediğinizde daha fazla laf yapacaklardır, hem ben de orada olacağım bir sıkıntı çıkarsa müdahale ederim"
"Teşekkürler gerçekten"
"Teşekküre değmez, bu arada Hyunjae'nin karın ağrısı geçti mi?"
"Evet geçti, biliyorsunuz ki tuvalete başka yerde girmekten korkuyor"
"Anlıyorum, daha çok küçük normal böyle olması. Tuvaletini tuvalete yapması bile zeki olduğunun göstergesi, burada 3 4 yaşındaki çocuklara bez takıldığını çok gördüm"
"Evet bende öyle düşünüyorum"
Hyunjae peltekte olsa iyi konuşuyordu, doktorlar konuşamaz demesine rağmen temel şeyleri söylemeye başlaması Taehyung'u mutluluktan delirtiyordu çoğu zaman.
"Bababababaa!"
"Gel güzelim, ne oldu hm?"
"Noya bana vuydu!"
"Tanrım... Gel bakalım canım, sizi barıştıralım hadi."
Tebessüm etti Taehyung, öğretmenin bu denli ilgili olması hoştu ama geçici bir öğretmendi Jeon.
"Daha sonra görüşmek üzere Bay Kim"
"Görüşmek üzere Bay Jeon"
Taehyung'tan
Hızlı bir duş alarak Hyunjae'nin kıyafetlerini hazırladım, minik pembe bir etekle beyaz kazağını ve külotlu çorabını çıkararak gülümsedim. Tek varlığım oydu, seneler önce 1 aylık süren bir evlilik sonucu doğmuştu Hyunjae. Ailemin zoruyla evlendiğim adam mühürü kabul etmememi yedirememiş, kızgınlığımdan yararlanarak birlikte olmamızı sağlamıştı. Bundan sonra da direkt boşanmıştım, boşanmadan sonra hamile olduğumu öğrendiğimde ailem bana sürtük gözüyle bakmıştı pek tabi... Yine de hayatıma devam ediyordum, bir şirkette asistanlık yaparak geçimimizi sağlıyordum. Omegalar pekte sevilmezdi, erkek olanlarından bahsediyorum... Aşağılama, sürtük olarak görme normaldi buralarda. Ah birde şey vardı unuttum, diğer kadın omegaların bana bakışları... Bugünse kreşten bir kızın doğum gününe gidecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surprendre/TaeKook
FanfictionOmega Taehyung'un önceki eşinden olan bir kız çocuğu vardı, Alfa Jeon ise kreş öğretmeniydi. "Kim demiş Hyunjae'nin babası yok diye? Ben onun babasıyım" Taehyung:26 Jungkook:29 Smut/Yetişkiniçerik/Omegaverse/Mpreg/Argo/SemeKook❗