☀️Розділ 1☀️

3.7K 110 42
                                    

Сабріна....!!!!Закричала мама.
Хах, привіт всім. Як ви зрозуміли це я. Мене звати Сабріна.Я вчуся в десятому класі. Звичайно в мене є багато друзів...,але я дружу тільки з трьома. На мою думку вони найкращі.
Про мене:
Я середнього росту.
На даний момент мені 16 років.
В мене волосся чорного кольору,але воно різного розміру.
Очі в мене сіро-голубі.
•••••
І так..... на чому ми там зупинилися...,а точно.... школа. Зовсім забула про неї.
Сьогодні останній день школи. Ура! Ура! Ура!
Я вибігла з кімнати і спустилася по сходам вниз. На кухні були мама, тато і брат. Оооо да у мене є брат.... Насправді я його терпіти не можу, запитаєте чому? 1) Він старший за мене... бувають дні, що я про це жалкую і задаю собі питання ну чому...? Я не народилася швидше чому....?
2) Доречі, його звати Стас на мою думку він самий противніший брат. Коли я довго сплю він заходить в мою кімнату з відром ну і звичайно.... виливає на мене ужасно холодну воду. В той момент я різко встаю, а відчуття таке ніби та вода з Антарктиди. 3) Він мене називає Сабрінка- мандаринка.
Ну і ще багато чого....
Ой геть забула школа. Але, коли я проходила мимо стола де всі сиділи і снідали я побачила тарілку ,на якій були сардельки і тут в мою голову прийшов чудесний план. Бу- га- га. Я взяла сардельку і підійшла до вхідних дверей, і вкусила її , а потім кинула тим, що залишилося від неї в брата. Коли він повернувся, я швидко вибігла з дому і направилася в школу....

Привіт🌴
Це моя нова історія🐟
Продовження напишу скоро💦
Чикайте!
Дякую, що читаєте😊
😗⭐️
Веселих канікул🏄
З любов'ю @AnastasiiaIlkiv🍦

План на веселі канікулиWhere stories live. Discover now