☀️Розділ 22☀️

721 57 11
                                    

-Сабрін, йди мамі поможи,вона просила тебе документи принести.-сказав Стас.
-Відстань я в пєчалі.
Пічаль, біда, обіда. Одним словом я дізналася, що вокаліст групи Bring Me The Horizon Олівер Сайкс недавно одружився.
І тепер одна моя мрія розбилася на маленькі шматочки.
А колись мені подобалися 36 челів з різних груп, але одні вмирали інші одружувалися і мали вже дівчат, а як же я?!
Кхі, кхі, кхі (це я хничу).І ось тепер залишилося тільки 5 моїх любимих і один з них буде точно моїм Бугагашечки.
-Сабріна не починай! В тебе є Антон і я, але я ні, бо тоді получеться якесь забороне кохання.
-Ааа,ну чому життя таке не справедливе?Ліпше би "картоха" одружився на тій татуєровщіці, а не няшний Олівер.
-Кхм,кхм не треба тут говорити таке про мене коли я тут є.-сказав Антон склавши руки під грудьми (дада в нього є груди і вони дуже великі, розмір десь так 5 ну і тому він їх тримає, щоб була рівновага хахаха).
-Хахаха.-засміялася я.
-Хватить всяку фігню вигадувати Сабріна.-сказали вони одночасно.
-А що не можна?Я вам не мішаю всяку порнушку дивитися, от і ви мені не мішайте мангу читати "Члени школьного совета". (кстаті перше слово смущающє).
-І вона ще каже, що  ми тут ізвращенці....?
-Ладно, мені стало краще подзвоню Катерині, підемо собі хлопців шукати, а потім пам парам парарам.
-Мама мія. Добре що ти про це мамі не казала, а то вона була б в шоці.-сказав Стасунчік.
Думки: взагалі то казала і ще не таке і мама проти не була.
-Ага, дивися щоб ти їй такого не сказав, а то буде конфіскація ваших з Антоном таємних речей. А да і ще, якщо ти не хочеш з ними всіма розлучитися, то віднеси мамі замість мене документи, які вона просила, а то....сам знаєш.-і я злобно посміхнулася.
-Ти навіть не знаєш де вони лежать.-якось радісно промовив брат.
-Знаю братику. Одна під ліжком, друга на шафі, трєтя в тебе в столі, а інші в твоїй потаємній скринці, яка находиться....
-Стопе, стопе я зрозумів тебе, тому йду допомогти мамі.
(Бугага викусі накусі)
А Антон стояв в ступорі і напевно думав звідки я це все знаю. Чесно говоря я сама не знаю звідки в мене така інформація, але вона мені пригодилася.
Так я ушол дзвонити подружці, а ти "тюленчик" ротик закрий, а то мушка ще залетить.
*Дзвонимо*
-Привіт, в мене тут є одна ідейка....
-Я вже зрозуміла, що твої ідейки добром не закінчуються.-сказала Катя.
-Нуу...почті, але є пару які закінчилися на ура.
-Надіюся це одна із них.
-Ну надійся, а заключається вона в тому, що ми підемо шукати собі хлопців, так як холостяки вимирають, як мамонти.
-Хмм...непогана думка, а то так і помремо одні з своїми чудовими мріями.
-Угу, так як ти в ділішках?
-Рахуй, що так.
-Ура! Охота на пациків відкрита.
-Хахаха, ти чого там такого заборонного читала.
-Да так мангу одну, а може і не одну.
-Все з тобою ясно.-ай -я -яй наша безневинне янголятко виросло.
-Ага, ага, давай через 10 хв біля пальм.
-Хахаха, ну в тебе і оріентир. А нічо так, що пальм багато і я навіть не смію питати біля якої саме?
-Пам'ятаєш тих двох, які стоять і ростуть біля центрального входу на пляж.
-Ааа, так,так пам'ять вертається.
-Це добре.Чекаю. До скорої зустрічі.
-Ага чмокі,чмокі.
≧◔◡◔≦ ≧✯◡✯≦ ≧◔◡◔≦
-Сабрін, будь обережна, так мама сказала, а ще вона добавила що мало які маньякі ходять.-передав брат.
-Я з нею згідний, може ми з тобою підемо?-запропонував "картоха".
-Ти ще скажи, що переживаєш за мене?
-Переживаю, бо ти мені подобаєшся....-сказав Антон і прикрив рот рукою.
-Блаблаблабла от побачиш нічого з нами не станеться і буде в мене крутий хлопець.
-Ладно сестричко удачі в особистому житті.
-Ага, дякую.-і я пішла.
Але чула, що ті двоє щось говорять і Антоха навіть злоститься, але я не думаю що його слова це правда, скоріше всього це якийсь жарт.
-------
*Біля отих двох пальм*
Я розказала Катькі про те, що сталося вдома і навіть про слова "картохі".
-Оооо подруга я бачу в тебе прогрес.
-Я не думаю, що це правда, тому пішли якось розважатися.
-Оце вже по нашому. Веселитися так на всю катушку і насрати на всіх, це наше життя і ми в ньому принцеси!
-О да, тут я з тобою згідна!
На нас звичайно дивилися, як на придурків, але це нас не колише ні капельки.
Як співав Мітч Лакер в пісні SUICIDE SILENCE - You Only Live Once . Цими словами все сказано.
(╥﹏╥) жалко, що його вже нема, в нього пісні були з великим смислом.(не туди мене понесло, але про нього я можу писати вічно).
Оле, оле, оле Україна чемпіон!-прокричали ми двоє.
-Давай будемо кататися один на одному?
-Давай, але я перша!
-Ні я!
-Яяяяяяяя!
-Яяяяяяяяя!-ха в мене на одне я більше.
-Мммм так не чесно.
-Да ладно тобі я легенька, прям пушинка.
-Да ні ти хмаринка яка важе тонну.
-Я обідилася.-і я надула губки.
-Да не дуйся, заскакуй!
-Ураааа!Лалала!Трололо!
Як тільки я залізла на неї, то вона побігла, потім почала крутити, але я не втрималася і ми впали на пісок і почали робити пісочних ангелів.
-Хахаха!
-Ми псіхі!
-О да, дєтка!
-Бугага Бугага!
Коли заспокоялися, то пішли шукати жертву для веселощів.
Але спустя пару хвилинок, ми найшли двох хлопців віком десь 10 років і почали з ними дуріти.
Кідалися ракушками, бігали від них, а потім вони за нами. А поім брали їх за руки і ноги та кидали в океан, щоб вони остили.
Але були мокрими не тільки вони і ми теж, бо вони коли падали то тянули нас з собою.
Кстаті,цих двох челів звали Ілля та Женя.
А в кінці вони запропонували нам вийти за них заміж.
-Ну ладно, але ви спочатку виростіть, а ми почекаємо.-сказала я.
-Але ви станете старшими.-відповів Женька.
Блін, розумний хлопець, був би на пару рокі молодший фокус би пройшов, а так засада.
-Ну, тоді давайте залишимося друзями?-запитала Катя.
-Угу, але ви скоро їдите.-якось сумно сказав Ілля.
-Але ми обіцяємо, що будимо вам писати вк і дзвонити.
-Точно?-запитали вони разом.
-Точно, точно слово псіхів.
-Тоді класно.-і вони посміхнулися.
Боже, які вони мілашки. Так б і з'їла їх.
-Ладненько дівахі, ми пішли, але ви пообіцяйте, що точно добавите нас в друзі.
-Добре.-і я посміхнулася.
-Ти така гарна, прям принцеса.-сказав мені Женя.
-Хахаха.-засміялася Катя.
-Доречі ти теж.-сказав їй Ілля.
-Дякую вам. Янголяточка з крилами демона, йдіть вже додому, бо вже темніє.
-Чао, дзвоніть!-прокричали вони, бо вже були далеко і побігли.
-Скучно стало без тих двох.
-Ага.Сабрінка давай підемо купимо морозива?
-Давай.-і я зраділа.
-Ньом, ньом, ньом почала я їсти своє морозиво.
-Хахаха.-почала сміятися подружка.
-Фо?
-Нічо, я така рада, що тебе зустріла.
-І я.
Чесно говоря це так класно, коли в тебе появляється новий друг, а ще коли він такий сумашедший як і ти, то ваще бомба. Головне щоб вона з Христєю подружилася. Тоді нас трьох будуть боятися всі. Хахаха.
-Надобраніч, Сабріночка.
-Надобраніч, Катруська.
Всетаки ми класно провели день, треба ще двох чудіків найти у вк.
(♡)
-Привіт!-прокричала я заходячи в номер.
-Привіт, доречі ми сьогодні були в басейні, вода б'ютіфул.-сказав Антон.
-А я сьогодні була в океані, вода супер.
-Всмислі? Ти плавала?-здивовано подивився на мене брат.
-Ага, а що?
-Ти ж купальник не взяла.-сказав здивовано "картоха".
-А в нижньому більї ніхто плавати не забороняв.-і я показавши їм язика та пішла на кухню, бо проголодалася.
А вони ще пару хвилит постоявши і приставляючи таку картину, а потім пішли грати відео ігри.
Коли настала 1:46 ми полягали спати.
Ось так і живемо.

Привіт😇
Пробачте за трошки пошлий початок, але надіюся ви мене пробачите.💜💜💜
Дякую, вам всім за те що читаєте.🎈
Надіюся комусь цей розділ сподобається💯🔷😙
Настрій в мене не дуже веселий, бо коли взнаєш таку новину про Олівера. Так і хочеться бути на місті тої, яка вийшла за нього заміж.🙈😜☝🏼️😭
Гарних вам школьних днів🏫✏️
Папуські⭐️😋

План на веселі канікулиWhere stories live. Discover now