☀️Розділ 15☀️

727 62 24
                                    

Зайшовши в будинок, я прокричала АНІМЕ! Точно, забула!!!Чекай, чекай я вже біжу!!! Я побігла в кімнату включити ноутбук.
-Боже, яке мале дитя.
-Хм...це ж Сабріна.-сказав з посмішкою Антон.
Чуєте ви, не мішайте!!!Я анімулічку дивитися буду. Сказавши ці слова я приклала палець до губ та прошипіла Пшшш...
-Сеструля, а яке ти на цей раз аніме дивишся?!
-Это большой, большой секрет.
-Хахаха ти що "Фіксіків" передивилася.
-Хіхіхі дурьоха мала.-сказав Антоха.
-А " ізвращюгам" слово не давали!-кстаті заговорилася я тут з вами..я піду піду і щас в аніманію попаду.
*Погруження в світ анімешки*
Хіхіхі мілєйшиство!
Доречі я дивилася аніме "Кровавый парень"
Хахаха ну що за хрень- це саме саме тупіше аніме.(я так на всі аніме кажу)
Фоюмі тримайся Стаз тебе спасе..ну я на це надіюся...хотя так і буде,а може і ні...Блін ,долбайоби закінчили на самому інтереснішому моменті, там де Фоюмічка попала в портал.
Я спускалася на кухню і щось бурмотіла собі під ніс.О ви теж тут сидите?
-Ну як бачиш.І не треба було так кричати коли дивилася свій брєд.
-Єй ти,браток, тримай свою дурну думку про мій любимий витвір мистецтва . Зрозумів!
-Бла бла бла...-Стас почав кривлятися, а потім сказав що зрозумів.
Я посміхнулася та пішла до холодильника щоб налити Тімоші молока. Ну і самій поїсти..)
Наливши молочка котику,я з пірожинками, які зробив дідусь пішла в свою кімнату.
Блін,вот башка дірява,забула сказати, що дідусь після того як нас відвіз на концерт поїхав на роботу, бо в нього виникли якісь проблеми.І тепер ми напевно побачимося тільки влітку.
В кімнаті я включила музику і підспівувала та їла пірожинка і також переглядала дитячий альбом, ну знаєте,хочеться згадати всі моменти, які траплялися в дитинстві, а також подивитися,які ми були і як змінилися тепер. Я то сміялася то плакала. А ще,як на зло, Христя їде післязавтра. Треба придумати, як провести день так,щоб він нам запам'ятався на все життя і сфоткатися щоб в старості переглядати фотоальбом.
Але тут в мою кімнату зайшов Антонушка та перервав мої роздуми....
-Привіт.
-Ага, ага ти щось хотів чи просто помелився кімнатою і будинком?
-Сабрін, ну не злися ,я не хотів це вишло...ну я не знаю,як це вийшло,пробач.
-Ага, пробачаю, тепер йди.
-Дякую.А можна я також подивлюся разом з тобою фотки?
Я подивилася на нього, а потім дозволила .Окей заходь,будем разом дитинство згадувати"cтарічок"-і я посміхнулася.
-А ти "старушка"-і він також посміхнувся.
Згодом до нас прийшов Стас і наша команда "старічків та старушок" згадувала веселі та сумні моменти з життя. Потім ми голосно ржали, як сумашедші.
Коли наступила 5:40 ранку ми пішли спати. Антон спав в гостинній ,а ми з братом в своїх кімнатах.

Привіт😅
Надіюся комусь цей розділ сподобається.🎨
Як я бачу в мене появилися 2 фаната, я звичайно рада, але не пишіть моїй подружці про її книжку щось погане.Бо в кожної людини свої емоції, які всі відображають по свому.😜Щось розумнічалась тут я, але надіюся суть ви зрозуміли.😈Бу-Га-Га
Дякую всім хто читає.🐢🐾
Надіюся я вас не розчарувала👑
Гарних канікул🐝🐚🌅
Попонзількі✨щось нове зморозила 🙈 хіхі

План на веселі канікулиWhere stories live. Discover now