IŞIKHelin'e yağmur ekim'in kaçırıldığını söylediğimde Helin bağırma sesi geldi o an yaşlar gözlerimden dökülmeye başladı kendimi tutamadım. Kendini her durumda sıkan ve duygusuz kalıp kardeşlerine destek veren Işık ilk defa güçsüz düştü ve ağlamaya başladı. Telefondan Yankı'nın Helin'i sakinleştirmeye çalıştığını duydum ve sonrasında Yankı'nın Helin'in yüzüne vurarak onu ayıltmaya çalıştığını duydum ve dayanamayarak telefonu kapattım. Ardından lavaboya girip yüzümü yıkadım ve bu durumu Koza'ya nasıl açıklayacağımı düşündüm eğer ona söylersem daha kötü olacağını biliyordum ve onun biraz daha çökmesini istemiyordum ama bunu söylemeliydim çünkü Koza, Yağmur Ekim'i çok seviyordu onun için canını bile verirdi. Hala hatırlıyorum Helin'in hamile olduğunu duyunca ilk başta bayılmış numarası yapmıştı ama Helin'in hamileliğin ortalarına doğru bu durumu kabullenmişti ve daha Helin ile Yankı bebek alışverişine çıkmadan Koza Yağmur Ekim'in kıyafetlerini, bebeklik ayakkabılarını, iç çamaşırlarını, montunu, bebek arabasını, yatağını... Her şeyini almıştı hatta beni arayıp kimse duymasın diye bir odaya koydurup bebek bezinin numarasını kaç alim diye sormuştu. Bunları duyunca gülümsedim ve tekrar ağlamaya başladım. Cesaretimi topladım ve Koza'nın odasına doğru yürümeye başladım artık ne olacaksa olacaktı onun bunu bilmeye hakkı vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK NÖBETÇİLERİ DEVAMI
ChickLittabi aslı'nın ki gibi olmasada idare eder. En azından aslı yazana kadar özlemimizi yitirmesi dileğiyle...