MUCİZE

741 9 6
                                    

                                                                                            HELİN

Kızlarla olan grubumuza "Kızlarrr acil arka bahçede buluşuyoruz sizinle işim var" diye mesaj attım. Işık "Tamam geliyoruz." yazdı. Kızlar geldiğinde "Noldu birşey mi oldu?" dediler. "Ben daha regl olmadım ama mide bulantılarım var" dedim.  Işık ise "Eee test yaptın mı?" dedi. "Hayır sizi bekledim cesaretim yoktu ama test aldım" dedim. Kızlar kolumdan tutup beni banyoya koydular ve testi yaptım. Sonuç çıktı. Çıktım banyodan Işık "eeee sonuç ne?" "çatlatma insanı söyle" dedi. Testi ona uzattım. "Neee çift çizgi mii, Ben TEYZE OLUYORUMM!" dedi. Lal gözlerini açtı "NEEEE!" dedi. "Evet ben anne oluyorum!" dedim. "ANNE OLUYORUM!" dedim. Işık eliyle sus işareti yaptı. Lal ve Işık aynı anda boynuma atladılar. Işık "Yaşasın be hep bu anı bekledim." dedi. Lal bende der gibi başını salladı. "Eee bunu Yankı'ya nasıl söylicez?" dedi Işık, "Onu bana bırak" dedim. Ve sokak nöbetçileri ile olan gruba mesaj attım "Herkes acil salonda toplanıyor itiraz istemiyorum 10 dk'ya kadar aşağıda olun" diye mesaj attım. Herkes "tamam" dedikten 10 dk sonra aşağıdaydık. Söze ilk başlayan Koza oldu "Eeee Helin ne söyliceksen söyle" dedi. Yankı'da onaylar gibi başını salladı. Söze girdim "ŞİMDİ BİLİYORUM BU SÖYLİYECEĞİM SİZİ SEVİNDİRECEK VE AYNI ZAMANDA ŞOKA SOKAKCAK ...  O YÜZDEN DİREK SÖZE GİRMEK İSTİYORUM AMA GİREMİYORUM...   "IHM IHM ŞEYYY" hep bir ağızdan "neyyyy" dediler "ŞEYYYY BENN" "eeeeee" dediler. "BİR MUCİZE GELİYOR...HAMİLEYİM..." Yankı dondu kaldı. Mutlu "Neee ciddi misin... OHA! HELİNSKİ HAMİLE BEN YANLIŞ DUYMUYORUM DİMİ.... BİRİ BENİ AYDINLATSIN BENCE BENİ DEĞİLDE KOZA VE YANKI'YI AYDINLATSIN" dedi. Bartu "ŞİMDİ BEN YANLIŞ DUYMADIM HELİN HAMİLE YANİ BEN HEM AMCA HEM DAYI OLUYORUM..." dedi bir an bir sessizlik oluştu sessizliği bozdum. "YANKI VE KOZA NEDEN BU KADAR ŞAŞTINIZ YANKI FARKINDASIN DİMİ BABA OLUYORSUN NEDEN BU KADAR ŞAŞTIN YA... YOKSA İSTEMİYORMUSUN" diyip ağlamaya başladım. Yankı donmaktan çıktı ve ağladığımı görünce "HAYIR SEVGİLİM YA SADECE ŞAŞIRDIM... BEN BİLMİYORUM..." "YANİ BEN BABA OLUYORUM DİMİ YANLIŞ DUYMADIM... EVET EVET BABA OLUYORUM!" dedi. beni kucağına alıp sıkıca sarıldıktan sonra bıraktı. Mutlu benim ağladığımı görünce "AHA! BAŞLADI HAMİLELİK HORMANLARI... HADİ GELDE BUNU 9 AY ÇEK ŞİMDİ..." dedi.       Koza'ya "eee koza sen biR tepki vermedin?" dedim. Koza "HAYIR YA! HAYIRRRRR!" diyerek sızlanmaya ve ağlamaya başladı. Koza "AYYY ÖLÜYORUM GALİBA AYYY TUTUN BENİ" dedi. Bartu ise "Bide bayıl istersen Feriha" dedi. Hepimiz güldük. Bartu" LAN! KELEBEK SIZLANMA AĞLAMA NE GÜZEL AMCA OLUYOSUN İŞTE" dedi. "HAYIRRRR! DAYI OLUYO" dedi. "HAYIRR AMCA OLUYO" dedi Yankı "HAYIR DAYI OLUYO DEDİYSEM DAYI OLUYOR" Yankı ise "TAMAM DAYI OLUYOR" dedi. Bartu ise Yankı ile "HANIMCI! HANIMCI!" diye dalga geçti. Lal Bartu'ya sinirli bir şekilde baktı ve anında Bartu sustu ardından Yankı ise "HANIMCI! HANIMCI! KİMMİŞ HANIMCI OĞLUM!" dedi. Bende Yankı'ya öyle bir bakış attım ki Yankı'da anında sustu. Koza ve Mutlu onlara uzaktan gülüyorlardı."Eeee Koza" dedim. "Baktım da kendine gelmişsin sonunda" Koza'nın gülüşü durdu. Mutlu bu sefer kahkaha attı. " ARTIK BENCE BU DÜNYAYA DÖNDÜĞÜNE GÖRE DAYI OLUYORSUN FİKİRLERİN NELER, NASIL HİSSEDİYORSUN?" dedim. Koza yutkundu, bu sefer Mutlu tek değil hepimiz kahkaha attık. Koza sinirlenip "Neye gülüyorsunuz LAN!" dedi.
"YANKICAN'LAR VE HELİNHAN'LAR OLUYORRR!" dedim. Koza bu sefer daha fazla bağırarak "HAYIRRRRR! OLAMAZ OLAMAZ!" diye bağırdı. Yankı yüzünü buruşturdu "Helinhan ve Yankıcan mı? O ne be" dedi bende "Koza çocuklarımıza isim bulmuş babası isimlerinde Yankıcan ve Helinhan'mış" Yankı "BABASI" dedi dediğimi tekrar etti "bir daha söyle" "Babası" dedim. Güldü alnımdan öptü ardından saçlarımı kokladı.
"Hadi yeter geç oldu ben yaticam hem daha yankı duş alıcak" dedim. Yankı "Evet ya hadi yarın görüşürüz iyi geceler" dedi ve biz odamıza çıktık. Yankı yanıma gelip oturdu "bana bu duyguyu da sen yaşatıcaksın sevgilim ben her duyguyu seninle yaşamak istiyorum" dedi ve elimin tersini öptü. "Hadi banyo ya gir çık yatalım" dedim. "Sende gel banyoya, ben yıkanmayı bilmiyorum gel sen beni yıka" dedi. "Yankııı hadi bekliyorum seni ısrar etme çocuk değilsin bence artık hadi bak yorgunum başka bir zaman tamam mı sevgilim hadi hadi benim uslu sevgilim" dedim. Yankı banyodan çıktığında ben çoktan yataktaydım. Yanıma gelip uzandı. Elini belime dolayıp kulağıma eğildi ve şöyle dedi " seni çok seviyorum HELİN GÜNEŞ"  o Helin Güneş kelimesini duyunca güldüm "Bende seni çok seviyorum UMUT GÜNEŞ" dedim ve ona döndüm yüzünü iki elim'in arasına alıp "Umut'um Umudum sevgilim bitanem seni çok seviyorum hiç kimseyi senin kadar sevmiyecegim bu bil tamam mı"





EVETT BU BÖLÜM BU KADARDI BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
YANİ BENCE ARTIK BİR YANKI VE HELİN BEBEĞİ GELMELİYDİ DİMİ
ÖPÜYORUM SİZLERİ...

SOKAK NÖBETÇİLERİ DEVAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin