TEHLİKE

516 9 0
                                    

                             Helin

Bugün tam 6 aydır hamileyim. Çocuğum için bir defter tutuyorum. Bu fikri tabiki Işık verdi. Bebeğimizin cinsiyeti kız Yankı ilk duyduğunda eli ayağı heyecandan birbirine dolandı sanki ben değilde o hamile o doğuracak.

Canım kızım...
Bugün doktora gittik durumunun çok iyi olduğunu söyledi... 3 ay kaldı annem... 3 ay sonra birbirimize kavuşacağız... Bugün senin için bir isim düşündüm "ADEN" anlamı cennet bahçesi demek yada "ASEL" anlamı ise bal ırmağı ,bal demek. Bizim balımız
90 gün sonra görüşmek üzere annem... Seni çok seviyorum...
                                                        19/01/2022

Kızlar sırf hamileyim diye hiç bir şekilde iş yaptırmıyorlar benimde canım sıkılıyor. Offf ya keşke yankı olsaydı diyorum bazen...

                            Yankı

Koza hergün olduğu gibi o günde Harun Aktan'a bakmaya gitti. Ama gittiğinde Harun Aktan hapishanede yoktu. Hemen beni aradı " sonuncu şuan sana birşey söyleyeceğim ama panik yapma" "söyle" dedim "Harun Aktan hapishanede yok kaçmış" "notta bırakmış " "siktir" dedim. Notta ne yazıyor"okuyorum bir saniye"
"Sizi salaklar benim buradan kurtulamiyacağımımı düşündünüz cidden mi sizi salaklar! Şuan nerde kaldiysam oradan devam edeceğim"
Dedi Koza  ikinci defa"siktir" dedim "bi dk"dedim "hayır olamaz siktir Koza Harun'un en son kaldığı yer Helin'di ve Helin şuan hamile Koza eve hemen adamlarını yolla çabuk ol Helin'e ve ona birşey olmasın ben yaşayamam Koza lütfen yaşama amacım kalmaz lütfen!" dedim. "Tamam sonuncu tamam birşey olmiyacak merak etme olmiyacak" "gönderiyorum adamları" adamlar 5 dk içinde evin etrafını kolladılar hemen arabaya atlayıp Helin'in yanına geldim. Koştum ve Helin'e sarıldım "birşeyin yok dimi iyisin ikinizde iyisiniz" dedim. Helinde "evet sevgilim ikimizde iyiyiz merak etme sen olduğun sürece biz hiç birşey olmaz" ardından Helin'in telefonuna bir mesaj geldi mesajda şöyle yazıyordu:
merhaba saye benim  Harun eğer dediklerimi yapmazsan o kocan olacak herif ve o karnındaki kızın başta olmak üzere sen hariç hepsi ölür ölmemeleri için dediklerimi yap yapmazsan ölürler... 

Telefonu Helin'in elinden çekip mesajı okuduktan sonra "siktir ben bu adamı sike sike bitirrim ha kim kimi öldürüyor gelsin bakalım" dedim. Helin'in ise gözleri doldu " yankı lütfen yapıyım size zarar gelse ben ölürüm ben size zarar gelsin istemiyorum" Helin'im yüzünü avuçlarımın arasına alıp"yuvam Helin'im sevgilim olmicak öyle birşey hiç birimize zarar gelmiyecek merak etme" dedim. Ve kozayı arayıp eve gelmesini söyledim. Koza eve geldiğinde bir plan yapıp kaçmamız gerektiğini söyledim. Çünkü eğer kaçmazsak kötü şeyler  olucaktı.                                                                    

                                                                                    IŞIK

Helin hamileydi ve hormonlar yüzünden aşşırı fazla ağlıyordu. Harun Aktan pisliğinin kaçtığı gün Helin normalde ağladığının 2 katı kadar ağlıyordu. Çünkü bizi, onu kaybetmek istemiyordu. Bu duyguyu çok iyi biliyorum. çünkü bende anne olamiyacağımı öğrendim günde bende böyleydim hatta tam tersi. Helin ağlamasını dışa vurabiliyordu. Ama ben yapamıyordum, geceler sanki benim için, ağlamam için vardı. Çünkü kim anne, çocuk sahibi olmak istemez ki. Benimde en büyük hayalimdi buydu. ANNE OLMAK... 

ve bu dileğim isteğim benim elimden alındı ama olsun... Asıl şuan ben Helin'in kızına bir şey olsa yaşiyamam. Çünkü o benim biriciğim... Onu kendi kızım gibi görüyorum...

Tamam bazen anne olamadığım için ağlıyorum, üzülüyorum ama benimde çocuklarım var... sokak nöbetçileri yurdundalar... Onlar benim çocuklarım ben onları çocuklarım gibi sevdim...

Tamam bir anne gibi olamıyorum ama ben onlara gücüm yeteceği her zaman sahip çıkacağım...





EVETTTT BU BÖLÜM BU KADARDI DEDİM BİR HÜZÜNLÜ SAHNE KOYAM 

AKLIMA ÇOK GÜZEL FİKİRLER GELİYOR AMA SIĞDIRAMIYORUM...

SOKAK NÖBETÇİLERİ DEVAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin