HELİN
Yankı uzun bir aradan kendini toparlamıştı hatta liderlik için Koza ile kavga etmeye başladılar yine. Bir ara ben ve Yankı yatarken o kadar uykuluymuşum ki Yankı dudağını dudağıma kondurdu ben ise "Neden beni öptün ya, sen kimsin ki beni öpüyorsun?" dedim ve Yankı'da gülerek "Liderin olarak" dedi ve güldü. O gülünce bende sesten uyandım ve "Ne oldu ya?" dedim o da olayı anlattı gülme krizine girdi beyefendi "komik mi?" dedim oda "Evet!" dedi ve o da gülünce bende sırıttım ve bir anda ciddileşip beni belimden kavrayıp yatağa yatırdı üstüme çıktı ve dudaklarını dudaklarıma dokundurdu. İstekli öpüyordu ve bende ona istekli şekilde karşılık verdim. Yankı dudaklarımı serbest bırakmıştı fakat bu seferde yavaş bir şekilde dudaklarını bir pamuk gibi yüzüme dokunduruyordu. En heyecanlı yerdeyken telefonum çaldı ben kıkırdarken Yankı'nın ağzından " siktir! Ya offf hangi gerizekalı o en güzel anımı bozan onu kendi ellerimle boğucam offf siktir ya!" dedi bende "şşşş çok ayıp Yankı" dedim telefon ısrarlı bir şekilde çalarken telefona baktım ve arayanın Koza olduğunu gördüm. "Efendim Koza?" Telefonu mikrofona aldım "Ne yapıyorsunuz siz yatak sesi falan geliyor?" "Ohaaa Koza cidden bizim odamızı mı dinledin Yuh sana!" "Hayır dinlemiyordum miniğim sadece baktım sesiniz çıkmıyor bende dedim bakim bunlar napıyor sonra odanızın önüne geldim tam kapıyı açacaktım baktım yataktan bir yay sesi geldi" Yankı bağırarak "Koza 1 sen 2 Mutlu her zaman en güzel anımızı bozuyorsunuz eni sonu biriniz elimde kalıcaksınız" dedi ve sanki Mutlu bunu duymuş gibi içeri daldı pembe panterler pijama takımı ile "Yankıtu ben kelebeğe dedim niye onların odasını dinliyoruz diye ama o dinledi ısrarla benim suçum yok!" dedi bağırarak konuştuğu için Lal, Işık ve Bartu bizim odanın önüne gelip durdular "Ne oluyo ya offf!" dedi Lal uykulu şekilde. Hep bir ağızdan "LAL!" dedik Lal'de ne olduğunu anlamamış gibi "Ne oldu?" dedi Bartu "L-Lal sen konuşuyorsun!" dedi ve Lal'e sarıldı Lal'de konuştuğunu fark etmiş olmali ki "EVET! B-BEN KONUŞUYORUM SONUNDA YAŞASIN SONUNDA KONUŞUYORUM" dedi Bartu Lal'i bıraktıktan sonra Koza hariç hepimiz Lal'e sarıldık Koza ve Lal ilk başta birbirlerine baktı sonuçta Koza ve Lal daha konuşmuyordu. Koza "Zeynep tamam gel hadi sarılalım seninle konuşmuyor olabilirim ama sen benim için değerlisin ve konuştuğuna çok sevindim" dedi ve Lal' de gülerek Koza' nın yanına gitti ve sarıldılar sonunda aralarında buzlar erimişti ve buna en çok Yankı sevinmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK NÖBETÇİLERİ DEVAMI
Literatura Femininatabi aslı'nın ki gibi olmasada idare eder. En azından aslı yazana kadar özlemimizi yitirmesi dileğiyle...