"Y/N bugün bana gelip ders çalıştırır mısın beni?"dedi Kenan arkandan bağırarak.Arkanı döndün Kenan koşarak sana yetişmeye çalıştı.Yanına geldi.
"Bilmiyorum ya rahatsız olmaz mısın kafeye falan gitsek?"
"Benim için sorun yok zaten rahatsız olma diye eve çağırdım."
"Annemi arayıp sormalıyım Kenan.Sen diğer arkadaşından neden yardım istemiyosun ya seni o kız çalıştırırdı aslında."onu çok kıskanıyordun.Lise son sınıfdınız Kenan futbol oynadığı için derslere çalışmıyordu.Her gün başka bir kızla geziyordu.
"Y/N ya lütfen..."onun bu şekilde ısrar etmesine kıyamayıp ailenden izin almak için biraz uzaklaştın.
"Anne bugün kenanlara gidebilir miyim?Ders çalıştırıcam çok geç olmadan gelirim."
"Tamam çok geç olmadan gel baban kızmasın."
Telefonu kapatıp Kenan'ın yanına gittin.
"İzin verdi annem."sevinçle zaferini kutladı Kenan."Tamam o zaman hadi gidelim."okuldan çıkıp Kenan'ı bekleyen arabaya bindiniz. Ölüm sessizliği diye adlandırılacak bir şekilde gelmiştiniz.
"Y/N rahatsız hissetme.Sen burda dur ben üstüme değiştirip geliyorum"sanki köpeğe dur,otur,yapma gibi konuşuyordu.Ama aşkından bir aptal olduğun için bir şey diyemiyordun.
Hızlı bir şekilde hemen gelmişti.Kitapları çıkartıp masanın üzerine koydu.Yanına gidip oturdun.
"Nereleri anlatayım?"diye sordun. Anlamadığı yerleri söyledi.
Bir saatiniz ders anlatıp çalışarak geçmişti.Saat altıya geliyordu.
"Kenan ben artık kalkayım.Umarım anlamışsındır."diyerek ayağa kalkıp eşyalarını toplamaya başladın.
"Öğretmen olmalısın,çok güzel anlatıyorsun.Lütfen bir daha gel."diyerek gülümsedi.İlk defa bu kadar içten gülümsediğini görmüştün.
"İnşallah Kenancım İnşallah!"odadan çıkıp kapıya doğru ilerlediniz.Ayakkabını giyip son kez baktın Kenan'a
"O zaman görüşürüz."diyerek gülümseyip el salladın.
"Görüşücez."dedi yandan gülümsemesiyle.
____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine with footballers
Teen Fictioni just heard you found the one,you've been looking.