Köpek Pablo
Köpek Pablo naber?
Kızım sana kaç kere dedim
bana köpek Pablo deme diye.Napayım ya yakışıyo
sana köpeklikParkın oraya gel kim
köpekmiş görücezAaa parkta
napıcaksın beni?Sikicem
Çok açık oldu Pablo Gavi.
Hadi ne söyleyeceksin?
Parka gel bişey konuşmam
lazım senlePark bahane sikme şahane
numarası mı bu?Öyle mi olmuş
çabuk gel.Tamam
__
Üstüne halihazırda yatağının üzerinde duran siyah hırkanı ve eşortmanını giydin.
Bugün Pablo'ya ona aşık olduğunu söyleyecektin.Reddedilebilirdin.Çünkü hoşlandığı bir kız vardı,hep anlatırdı.
Yani burdan çıkarın sadece üzülmek olacaktı.Ama en azından üstünden büyük bir yükte kalkacaktı bu da iyi bir artıydı.
Pablo'ya geçen senenin yaz aylarında aşık olduğunu anlamıştın.Sana hep sıcak davranıyordu.Annen evden kovduğu zaman seni evine alıyordu.Zaten arkadaşlık bu değil miydi?Ama senin ona arkadaşlıktan fazla bir duygu vardı içinde.Aşıktın ona.Bunun sana zarar vereceğini biliyordum.Çünkü o Barcelona'nın genç yıldızı Pablo Gavi'ydi.Geri adım atmak için çok düşünmüştün.Ama yapamadın,olmadı.
Düşüncelerinden sıyrılıp yatağından kalktın.Odandan çıktın.Karşında Pablo vardı.
"Kızım kaç saattir seni bekliyordum parkta sen gelmeyince de heralde bişey oldu dedim."sonlara doğru gözleriyle anneni gösteriyordu.Kıkırdadın.
O kadar uzun mu düşünmüştün cidden?
"Pablocum o kadar gelmişsin ama bu konuyu dışarda konuşmamız lazım." diyerek göz kırptın ve kapıya doğru yönelip ayakkabılarını giymeye başladın.
O ise arkandan bağırıyordu.Sonunda gelip konuştu."Hangi konuyu Y/N?"o da ayakkabısını giymeye başlamıştı.
"Parkta öğrenirsiniz sayın Pablo." eğildiğin yerden ayağa kalktın.
Duygusuz bir şekilde "Gidiyorum ben." diyerek kapıyı sertçe kapattın.
"Oha kızım yavaş olsana korktum ya." ayağa kalktı.
"Oy kıyamam sana korktun mu sen?" parmak uçlarına çıktığın zaman anlamış olacak ki kafasını eğdi.Sende saçlarından öptün.Pablo'yu hep öptüğün için alışmıştı artık.Aslında öpülmeyi hiç sevmezdi Pablo.Ona sadece sen yaklaşabilir ve öpebilirdin.
Kolundan sıkıca tutup parka doğru ilerlediniz.Park evlerinize çok yakındı.Zaten Pablo'yla aynı binada oturuyordun.
Boş bir banka oturdunuz.Kolun Pablonun koluna sarılı denizi izliyordunuz.Burası binevi sahil gibiydi.Pablo artık dayanamayacaktı.
"Kızım hem çok korkuyorum hem çok heyecanlıyım değişik bir duygudayım şuan.Hadi çabuk anlat noldu?"derince bir iç çektin.Söylesen mi söylemesen mi diye düşünüyordun.
"Pablo bir tane kız vardı ya hani aşık olduğun ona noldu?"diye sordun.Başta bunu öğrenmeliydin.
"Ya o mu onun başka bir sevdiği varmış,konuştum.Artık arkadaşız.Ona karşı hiç bir şey hissetmiyorum artık zaten."anladım şeklinde kafanı salladın.
"Sana bir şey sorucam."
"Sor."kafasını denizden çevirip sana döndü.Gözlerinin içine bakıyordu. Kimseyle göz teması kuramadığın için ondan gözlerini çekip denize çevirdin.
"Sen,sence en yakın arkadaşınla çıkar mıydın?Bizim kızlardan biri-"sözünü keserek araya girdi.
"Y/N bana mı aşıksın?"yuh nasıl anladı? Tecrübeli heralde.
"Pablo hayır ya."
"Gözlerimin içine bak lütfen Y/N."kafanı çevirip gözlerine baktın.Burdan dönmeye götün yemezdi.
"Evet Pablo sana aşığım bir kaç senedir.Al oldu mu çok istediğin şey?" hızlıca ayağa kalkıp sahile doğru koştun.
Pablo ise arkandan bağırıyordu.
"Bende sana aşıktım."Aşık-tım?
____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine with footballers
Jugendliteraturi just heard you found the one,you've been looking.