Zaniolo; I Don't Wanna Be Your Friend,Wanna Kiss Your Lipss

2.3K 35 8
                                    

"Bana bir tane daha yeni içtiğimden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bana bir tane daha yeni içtiğimden."
dedin bağırarak.Barmen daha yeni içtiğin ama adını bilmediğin içeceği verdi.

İçip geri verdin.Bir tane daha istedin.Bu kadar içme sebebinin sevgilinden yeni ayrılmış olmana bağlıyordun.

Neden senden ayrıldığını bilmiyordun. Kuru bir şekilde 'ayrılalım' demişti.Sana tek iyi gelen oyken şimdi alkol iyi geliyordu sana.

Her ağladığın an onu görmekten, geçirdiğiniz anıları görmekten bıkmıştın. Hep yaptığın gibi hem içip ağlıyordun.

Yanına biri gelip oturdu.Kafanı kaldırıp ona baktın.Bu kişi bu kişi tanımadığın bir insandı.

"Neden ağlıyorsun?"diye sordu İtalyanca.Omzunu silkip önüne döndün.

"Hep böyle agresif misin?Agresif kızları severim."diyerek hafif kıkırdadı.

"Abicim benle kafamı buluyorsun?" dedin.Türkçe dediğin için hiç bir şey anlamamış şekilde baktı.

"Türk müsün?"kafanı salladın.

"Türk kızları genelde güzel olur derler." bu ciddi ciddi sana yürüyordu heralde.

"Bir tane daha."diyerek elindeki bardağı barmene uzattın.Barmen hazırda beklediği için hemen aynısından uzattı.

Tam alıcakken adam alıp üstüne döktü.Bilerek bilerek BENİM ÜSTÜME DÖKTÜ?

"Senin ben olmayan geçmişinin var ya..." diyerek bağırdın.

Barmen peçete uzattı.Peçeteyi alıp beyaz mini elbiseni silmeye başladın.Hızlı bir şekilde lavaboya geldin.Kimse olmadığı için rahattın.Herkes eğleniyordu.

Arkandan yanında oturan adını bilmediğin adam geldi.

"Bilerek yaptım."dedi sana doğru yaklaşarak.

"Neyi?"gerçekten anlamıyordun.

"Üstüne bilerek içeceğini döktüm,tek kalabilmek için."

"Ciddi misin sen bay adını bilmediğim?"

"Nicolò,Nicolò Zaniolo ben."diyerek elini uzattı.

"Bende Y/N"uzattığı eli sıktın.

"Senle arkadaş olmak istemiyorum.Daha yakının olmak istiyorum.Seni öpmek istiyorum."diyerek bir adım daha yaklaştı.

O daha fazla yaklaşmadan dudaklarına kapandın.Çünkü bu adama ihtiyacın vardı.

____

imagine with footballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin