Radyoyu haberleri dinlemek için açtım.Her frekansta tarihin 23/05/2015 olduğu ve sıcak bi Pazar sabahı olduğu söyleniyordu. Bu insanlar çıldırdı mı ya da ben hala rüya mı görüyorum? Ama burada tarih 23/02/2087 ve hava çok soğuk.Şaka olsa hepsi aynı şeyi söylemezdi.Kafayı yememek için mutfağa indim.Kahvaltı için 2 sarı, 3 yeşil, 1 mavi ve 4 kırmızı hap içtim.Kahvaltımı yaptığıma göre dışarı çıkabilirdim.Kapıyı açmamala göz bebeklerimin küçülmesi bir oldu. Her yer yerle bir olmuştu.Bir canlı, tek bir canlı arıyordum.Sokaklar değişmişti. Karşı komşum Ercan bey sabah koşusuna çıkardı. O aklıma geldi.Onun evine doğru ilerledim.Muhteşem evi şimdi tam anlamıyla bir harabeydi.Denmesine bin şahit istense de bahçe denilen yere girip kapıya geldim.Zile basmak için dokunduğumda zil yerinden koptu.Pencereye yöneldim.İçerisi bomboştu.Ama bir ses geliyordu. Birini bulma ümidiyle kapıya yöneldim.Açık olduğunu farkettim ve ittim.Çok az açıldı menteşeler paslanmıştı.Zorlayarak içeri girdim. Duvarlarda parmak izleri vardı.Kanlı parmak izleri.Yarı korku yarı endişeyle odalara bakmaya başladım.Çoğu oda boştu. Bir odaya girdim. Köşede yere düşmüş fırın eldiveni görünce buranın mutfak olduğunu anladım. Bir sandık vardı. Tahta ama açık kahverengiye boyanmış bir sandık. Merak ettim ve kapağı açtım.Soğuk bir hava esti sandıktan bir an.İçinde ne olduğu görünmüyordu. Cebimde ki telefonum Samsung Galaxy SC0446 nın flaşını açtım ve sandığa doğru tuttum. YOK ARTIK...