~1. Bölüm~ Başlangıç

52 11 25
                                    

"Esra hâlâ uyanmadı mı? " Diye sordu Su, merdivenlerden inen kıza bakıp. Nur omuz silkip

"Sence? " Diye cevap verdi.

"Ben ekmekleri kızartırken, sen Esra'yı çağır sonra hep birlikte kahvaltı yapalım" dedi Su. Nur ise kafasını salayıp geldiği yöne geri dönerek merdivenleri çıkmaya başladı.

Nur'un ağzından:

Odaya girdiğimde yüz üstü bir şekilde yatmış, yastıkla ilişkiye gitmek istercesine sarılmış olan Esra'ya bakıp ofladım. Bu kız nasıl bu kadar yatabilirdi?

"Esra hadi kalk" derken yanına doğru gitmeye başladım. Yatağın ucuna geldiğimde onu sarsmaya başlayarak uyandırmaya çalıştım ama nafile. "KALK! " Diye bağırdığımda yüzünü buruşturup

"Anne 5 dakika daha" deyip mırıldandı. Güldüğümde telefonumu çıkarıp videosunı çekmeye başladım.

"Olmaz anneciğim, bugün senin sünnet düğünün var" diye onunla dalga geçince uyku sersemliğiyle ağladı. Ağzım 'o' şeklini alırken o

"İstemiyorum, çok acır" diyerek hâlâ mırıldanıyordu. BU KAFADAN BENDE İSTİYORUM!

"Ucundan azıcık, çok acımayacak" dediğimde Esra'nın mızmızlanması daha çok artı. Gerçekten salaktı bu kız. Uyanmadığını anlayınca elimdeki son kozu oynadım.

"Kerem mi o? " Deyince Esra hızla doğrulup etrafına bakmaya başladı. Ben onu kahkaha atarak izlerken o hâlâ etrafına bakıyordu. Kerem, Esra'nın hoşlandığı çocuklardan biriydi. Bana ters ters bakmaya başlayınca daha çok gülmeye başladım.

"Nur! Düneyin de aynı şeyi yaptın" diye kızınca, gülmemi kesme amaçlı dudaklarımı birbirine bastırdım. Dediği gibi gerçekten de düneyin aynı şeyi yapmıştım, dün hoşlandığı diğer çocuğun ismini söyleyerek onu uyandırmayı başarmıştım. Videoyu kapatıp, tekrar telefonu cebime attım.

"O zaman sende uyan. Neyse, kahvaltı hazır aşağıya gel" dediğimde onun videosunu çektiğimi anlamış olacak ki
hızla kalkıp

"NUR O TELEFONU VER! " Diye bağırdı. Kahkaha atıp, omuz silktiğimde bir şey demesine izin vermeden hızla odadan çıkıp aşağıya inmeye başladım.

Su'yun ağzından:

Yukarıdan gülme sesi ile Esra'nın bağırışları eşiğinde çayımdan bir yudum aldım. Bu duruma alışmıştım artık, neredeyse 3 yıl boyunca aynı döngüdeydik. Ben onlardan erken uyanıp kahvaltı hazırlardım, Nur kalktığında bıraksan akşama kadar uyayacak olan Esra'yı uyandırmaya gider ve sonra kavga patırtı. Her ne kadar arada tartışsalarda birbirlerini çok sevdiklerini biliyordum.

Nur koşarak merdivenlerden inince arkasından onu kovalayan Esra da indi. "SİL O VİDEOYU! " Diye bağırıyordu Esra. Nur arkama saklanınca Esra da onun üzerine gelmeye başladı.

"Gelme üzerime katil" deyince Nur, güldüm.

"Esra otur ablacığım" dediğimde bana baktı sonra Nur'a ters bir bakış attıp yerine oturdu.

"Senin bu kardeşin benim uyku sersemliğimle yararlanıp videomu çekti" diye Nur'u bana şikayet edince güldüm.

"Ama abla görmen lazım" deyince Nur cebinden telefonunu çıkarıp, galerisinden bir video açtı ve izlemem için telefonu önüme tuttu.

"Olmaz, anneciğim bugün senin sünnet düğünün var"

"İstemiyorum, çok acır" diye mızmılanıyordu Esra.

"Ucundan azıcık, çok acımayacak" diyerek dalga geçmeye devam ediyordu Nur. Ben gülmeye devam ederken, Esra dehşet içinde saçmalamasını dinliyordu.

3 Kız 1 HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin