~2. Bölüm~ Bir Küçük Özür

32 7 43
                                    

Medya: Alaz Arslan

Kapı çaldığında Nur kalkıp kapıyı açtı. Su'yu görünce kenara çekilip geçmesi için yol verdi.

"Nerede kaldın abla? " Diye sordu.

"Uzun hikâye, sonra anlatırım" dedi Su.

"Üstüne gelmiyorum ama sonra anlatacaksın" dedi Nur. Su ise kafa saladı bu dediğine.

1 hafta sonra:

Nur'un ağzından:

Kapı çalınca elimdeki kitabı bırakıp aşağıya kapıyı açmaya gittim, kapıyı açtığımda karşımda bir kargo vardı.

"Buyurun? " Diye sordum.

"Su Çelik? " Diye soruma soru ile karşılık verdi.

"Burada yaşıyor. Bir dakika çağırıp geliyorum" dediğimde içeriye gidip Su ablayı çağırdım.

"Abla? " Deyince bana baktı. "Kargon var sanırım" dediğimde kaşlarını çatarak ayağıya kalktı.

Su'yun ağzından:

Kapıya geldiğimde bir kargocu karşıladı beni. Ben hiçbir şey sipariş etmemiştim ki.

"Su Çelik? " Diye sorunca kargocu adam

"Evet, benim" diye karşılık verdim.

"Buyurun, bu kargo sizin" deyip bir kutuyu verince şaşırarak kutuya bakakaldım.

"Bir yanlışlık olmasın? " Diye sordum.

"Sanmıyorum. Burayı imzalayabilir misiniz? " Deyip önüme bir kağıt bırakıp, elime de bir kalem verince gösterdiği yeri imzaladım. Adam gidince arkasından kapıyı kapatıp kutuyu inceledim. Nur yanıma gelip

"Ne o abla? " Diye sordu.

"Bende bilmiyorum ki" dedim.

"Açsana" dediğinde özel olabileceğini düşündüğüm için tek açmak istedim.

"Önce ben bir bakayım, ondan sonra size gösteririm" deyip elimdeki kutu ile beraber yukarıya odama doğru çıktım.

Odama girdiğimde yatağıma oturup kutuyu açmaya başladım. İçinde kafam kadar çeşit çeşit, rengarenk çiçeklerin çıkacağını beklemiyordum. İçindeki küçük notu görmemle çiçekleri bir kenara bırakıp notu elime aldım.

Geçen bir yanlış anlaşılma oldu, bu çiçekleride özür olarak kabul ederseniz sevinirim. Hangi çiçeği sevdiğinizi bilmediğim için çiçek seçimini yeğenim Karsu'ya bıraktım. Umarım seversiniz, tekrardan özür dilerim.

Alaz.

Mektubu okurken büyük bir şok yaşadım. O olayın üzerinden 1 hafta geçmişti ve o unutmamış mıydı? İyide benim ev adresimi nereden bulmuştu?

Çiçekleri alıp kokladım, çok güzel kokuyordu. Karsu seçmişti bu çiçekleri. Çiçekleri alıp bir vazonun içine katım. Umarım solmazdı çiçekler.

Telefonumu elime aldığımda bakmak ve bakmamak arasında kaldım.

Bir kere baksan bir şey olmaz. Dünyanın sonu değil ya.

Gazlamayı keser misin?

Doğrular bunlar.

Hakklısın, bir kere baksam bir şey olmaz.

3 Kız 1 HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin