benim suçum

20 5 4
                                    

Merhabalr iyi okumalar

Cenan gözlerini araladı. Başı çok dönüyordu. Bu yüzden nerede olduğunu bile anlamadı başta. Bir süre yattı ve kalkınca evinde olduğunu fark etti.

Ayağa kalkıp dün geceyi düşündü. Ne olmuştu? Tek hatırladığı Arif ve Yavuz ile bara girmesiydi. Sahi eve nasıl gelmişti? Arif nerdeydi? Yavuz mu getirmişti onu eve? E Arif'i nasıl halletmişti?

Cenan Arif'i aramayı düşünsede bugün gün boyu kafede olacağı aklına geldi. Ayrıca numarası da yoktu. Kafeye gitmeliydi.

Gitmeden önce hazırlanmaya başladı. Duşunu alıp dağılmış odasını topladı. Güzel bir kombin yapıp parfümünü sıktığında hazırdı.

Kafeye geldiğinde Emre bir müşterisiyle konuşuyordu. Başka bir masaya oturdu ve içeride göz gezdirdi. Arif yoktu.

Emre ona yaklaşınca merakla ona döndü.

"Arif nerde? "

"Dün senden sonra eve gitmiş. Bana mesaj attı akşam. Baya gezmiş eğlenmişsiniz abi. "

Son cümlesinini sırıtarak söyledi Emre. Biliyodu aralarındaki  o görünmez aurayı.

"Bugün işe gelmeyecek mi? "

"Bilmem. Dün yorulup uyuyakaldıysa... "

"Evi nerede biliyor musun? "

"*** da abi. "

"Tamam."

Cenan hızla arabasına bindi.

Arabadan inip karşısındaki küçük, şirin eve baktı. Arif'in evi hakkında ilk görüşü evi şirin ve tam Arif'e göre bulmasıydı.

Kapıyı tıklattığında bir kadın açtı kapıyı.

"Kimsiniz? "

Kadın gülümsemeyle sordu. Cenan onun Arif'in annesi olduğunu düşündü çünkü ona tıpatıp benziyordu.

"Ben Arif'in patronuyum. Dün akşam beraberdik ama sonradan ayrıldık ve onu merak ettim. "

"Ah evet Arif bahsetmişti sizden ama evde değil. Bana dün mesaj attı Emre diye arkadaşı var onda kalacakmış. "

"Peki sağolun. iyi günler dilerim. "

Cenan kadına bir şey belli etmeden arabasına bindi. Emre evinde diyor, annesi Emre'de diyor. Eee bu çocuk nerede?

Tekrar kafeye gitti. Emre'nin yanına varınca ona olanları anlattı. Emre hemen Arif'e yazdı.

-

Emre&Arif

Emre
Arif?
Kanka nerdesin?

Arif
Kanka dedim ya evdeyim

-

Emre Arif'in hemen yazmasına şaşırdı ama yazmaya devam etti.

-

Emre
Kanka evde değilmişsin Cenan seni arıyor

Arif
Hee markete çıktım az önce ondan görmemiştir

Emre
Kanka annen bende kaldığını söylemiş
Nerdesin şuan?

Arif
Kanka kuzenimle karşılaştım.
Daha sonra yazarım
Bb

Emre
Arif
ARİF
ARİİİİF
(İletilemedi!)

Arif'in daha mesaj atmaması ve Emre'nin mesajlarının Arif'e iletilmemesi Cenan'ı telaşa sokmuştu.

"Emre, Arif sence nerede olabilir?Yardıma ihtiyacı falan var mıdır? "

"Sen şu taraftaki marketlere bak ben şuraya gideyim. Kafeyi Fatma ablaya verip geliyorum. "

Emre iki dakika sonra geldi ve ikili ayrılıp Arif'i aramaya başladı.

Cenan marketleri dolaşmayı bıraktı. Kötü hissediyordu. Daha sonra Yavuz'u aramaya karar verdi. Belki o biliyordur diye.

"Alo Yavuz? "

'Cenan? Bir sorun mu var? Sesin kötü geliyor. '

"Evet ya. Arif'i bulamıyorum. Sen dün gece onun nereye gittiğini biliyor musun? "

'Yok be kanka. Dün geve çok içmiştin ben seni eve bırakıcakken dedim ona ama ben kendim eve giderim dedi. '

"Peki kardeşim saol. Sen nerdesin gelsene bi yanıma? "

'Kanka dün seni bıraktıktan sonra ben yurt dışına geri döndüm. Şuan evimdeyim. Kusura bakma sana da haber veremedim. '

"Vay be hemen de gidivermişsin. Az dursaydın. "

'Ee napal- kes sesini! Cenan kusura bakma misafir çocuğu varda. Biraz işim var sonra konuşsak? '

"Tamam kardeşim görüşürüz. "

Cenan telefondaki bağırışları izlediği bir filmde kaçırılan insan sahnelerinde duymuştu. Ama Yavuz'un birini kaçırdığına inanmazdı. Tekrar kafeye döndü mutsuzca.

"Dün o kadar içmemeliydim. Bence kaçırıldı ve benim yüzümden. "

"Hayır. Onu bulucaz tamam mı? Bulmalıyız. "

Emre, Cenan'ın omzuna elini koydu.

"Polise gidelim? Bir gün olmuştur. "

"Annesi-"

"Hayır Emre. Annesine şimdilik haber vermeyelim. "

Emre başını salladı ve Cenan'ın arabasıyla polis merkezine gittiler. İçerde Ömer'i görmeleriyle Cenan şaşkınca baktı.

"Ömer? Hayırdır bir şey mi çaldın. "

"Hayır ama bu güzellik kalbimi çaldı. "

Ömer, Cenan'ı es geçip Emre'ye elini uzattı. Cenan yüzünü buruşturup ona bakarken Emre şaşkınca karşısındaki adama bakıyordu.

"Adınız neydi? Yoksa aşk adamı mı? Beni benden aldınız da. "

Emre hafif bir tokat attı karşısında eğilip el uzatan adama. Bu kimdi be?

"Ömercim fazla hızlı değil misin oğlum. Hem ne işin var senin burda? "

"Ya kanka Oğuz'u görmeye geldim de bu kalp hırsızı kim? "

Ömer yanağını tutup üzgünce söylendi.

"Arif'in arkadaşı kafeden. He şu Oğuz arkadaşın bize bir konuda yardım edebilir mi acaba? "

"Eder eder. Beni takip edin. "

Cenan, Arif'i bulmaya yaklaştığını düşünüyordu. Polisin onu bulacağına inanıyordu.

---------

bu taslağı bilmem kaç ay önce yazmışım ama atmayı unutmusum . yazılarda sorun var mı bilmiyorum kontrol etmedim daha sonra bakacağım ve okunması fazla olursa devam edeceğim. iyi okumalar değerli arkadaşlar ⭐🎀⭐

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kafe no 1(/) ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin