Wstałam o 11 o dziwo nigdy o tej nie wstawałam ale mniejsza. Kiedy doszłam do siebie zobaczyłam że Tom jeszcze śpi był tak słodko przytulony do mnie . Chwilę poleżałam z Tomem a następnie lekko się oderwałam od niego sprawdzając godzinę na telefonie . Wyszłam z łóżka I poszłam do łazienki . Zdjęłam ubrania I weszłam pod prysznic . Kiedy się myłam wyglądałam przez okno padał deszcz a szyba z naszej łazienki była mokra od deszczu . Nagle usłyszałam że dzwi się otwierają i tak to był Tom myslal ze nie zgasiłam światła .
-Tom!!
- tak?
- Ja się myje
-Oj przepraszam kochanie nie chciałem
- Nic się nie stało czekaj owine się w ręcznik
- jasne
- Dobra już
-mogę otworzyć oczy aby zobaczyć swoją piękna kobitkę?
- jasne
- jak się spało? -powiedzial tom dając mi całusa
- Dobrze a tobie ?
-Też z tobą zawsze
-O słodko ,podasz mi paste ?
- jasneTom podał mi pastę i zaczęliśmy myć zęby .Po umyciu Tom wyszedł z łazienki kierując się w stronę kuchni bo Bill był na wyjeździe. Ja się ubrałam i związałam włosy w warkocza . Następnie zrobiłam skin care i leciutki makijaż. Wszystko posprzątałam i zeszłam na dół gdzie Tom już nakładał śniadanie
-kochanie!!
-jestem juz tu
- O przepraszam nie zauważyłem cię
-spokojnie nic się nie stało ale jestem głodna
-masz siadaj
-Co to za pikaso?
- naleśniki z nadzieniem truskawkowym
-mniamUsiadł koło mnie I zaczęliśmy jeść ja oczywiście weszłam na instagrama I na jego profil oglądając nowe zdjęcia.
- mój profil oglądasz?
- No tak nie potrafię się napatrzec jak ty ślicznie pozujesz
- Aj tam przestań wcale nie
- wcale że tak
-serio?
- No tak dla mnie zawsze będziesz ślicznie pozował-powiedziałam to dając Tomowi buziakaZjedlismy śniadanie i poszłam umyć naczynia ,następnie poszliśmy usiąść na kanapę. Ja przytuliłam się do Toma I oglądaliśmy film.
-mm ale ty ślicznie pachniesz
- tak ?
-yhym kocham ten zapach
- hah aż tak pięknie pachnie to zwykły perfum ?
-Ale dla mnie cudnie pachnie mm
-kocham cię
- A ja ciebiePośmiałam się z Tomem I znowu zaczęliśmy oglądać film . Oglądaliśmy film do dosyć późnej godziny bo do 22. Wstałam I złożyłam koc i wyłączyłam telefon. Poszłam z Tomem na górę I poszłam się przebrać a tom że mną. Kiedy się przebraliśmy tom zmył mi makijaż śmiejąc się przy tym jak nienormalnii.nastepnie nałożyłam krem i wyszłam z Tomem do pokoju . Położyliśmy się na łóżku i ja weszłam sobie ja telefon i zobaczyłam że jest już późno więc dałam Tomowi długiego całusa w usta a on odwzajemnił buziaka I poszliśmy spać. Tom się mocno we mnie wtulił że na swojej szyji czułam jego przyjemnie ciepły oddech a jego ręce oplatały moją talię. Tak mi było ciepło że zasnęłam wraz z Tomem przytuleni do siebie .
_________
Dzisiaj krotki rozdział ale obiecuje ze jutro też coś wstawię i we ferie też będą pojawiać się rozdziały. Przez spardziany i naukę nie miałam zbytnio czasu . Teraz mam wkec będę wrzucać!! // 475 słów!!
CZYTASZ
I think I fell in love..
ActionValeria Miltton to 17-dziewczyna która mieszka w Los Angeles , Poznaje tam pewnego chłopaka Aleksa który jest zamieszany w Mafię wraz z jego przyjacielem Tomem. Tom jest gitarzysta zespołu Tokio Hotel ktorego dziewczyną jest fanką. Czy wybaczy chłop...