Bir rüya olup son mu bulacak?

17 2 0
                                    

Uzun bir aradan sonra süsledin yine rüyalarımı. Sabah açamadım gözlerimi uyandığım halde. Acarsam gideceğini bildim. Rüyalar önemli benim icin cünkü ben seni rüyalarda yaşıyorum. Rüyalarda kokluyorum saçlarını, rüyalarda öpüyorum gamzelerini. Ve her seni görüp uyandığımda ellerimi tutup bana "neden hemen söylemedin sevgini, neden beklettin aşkimizi" dediğini hayal ediyorum. Bazen diyorum, keske bu yazdıklarımı yanlıslıkla okusan, sana yazılmıs olduğunu anlasan.. Olmaz! Biliyorum. Keske birisi olsaydi; anne, baba, kardes, bir dost, arkadas... Benim mutluluğum icin beni sana anlatsa, haberim, onayım olmadan anlatsa.. Benden cok uzaklarda mı yasayacaksın hep?Yalnızlığa cabuk alısılır derler, bu seferki cok zor olacak. Mahkum etme beni yalnızliğa, gidişini izlemek zorunda bırakma.. Sesin, kokun, tenin, gözlerin benim kalsın istiyorum. Rüyalardaki gibi. Aşkım bir rüya olup son bulmasın, yardim et! Gitmek kolay, sen zoru seç bana gelen herkesin aksine. Umutlar sarsın etrafımızı, el ele yürüyelim gün batımında. Tamam gün batımi olmasa da olur , günün herhangi bir saati de uyat. Ama yeter ki yürüyelim yanyana, el ele.. Benim gülüslerim sana kactı. Ver bana gülüşlerimi..

kalbimden sana akan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin