En değerlin

39 2 7
                                    

Kimseye dayamayacaksın sırtını. Bu beni mutlu eder demeyeceksin. Kankası da aynıdır, kardeşi de , sevdiğide aynı. Kim olursa olsun anlamaz icinde kopan fırtınayi. Canının ne kadar yandigini anlamak istemezler. Sen suclu olursun canının yanmasından. Acıyor dedikce daha cok bastırılar yarana. Canım dersin , kardesim, kankam dersin... Sonra biri gelir senin en değerlini sana düşman eder. En değerlinin huyu suyu değisir, ses edemezsin. Sabreder, sabreder, sonra dayanamaz yaranı belli edersin. Bir tek kelime derler yarana , anlamazlar ki o kelimenin gectiği anları, anıları.. Kaybeden yine sen olursun, dostunu kaybedersin, tek sırdaşını kaybedersin. Neden mi? Boktan bahaneler... Yaranı anlamamak icin kurgulanmis bahaneler. Yaranı deşen en değerlinin değerlisi oluverir bir anda. Iki haftalık dersin, bir aylık derler. Ben de 7 aylık der susarsın değerin için. Yine yazmakta bulursun çareyi. Zamansız bir gidiş yapar yine değer verdiğin. Ölüm gibi zamansız.. Bir günaydından mahrum bırakır seni, o her seyini paylastığın değerli. Aşk dır aramıza giren der çekilirsin aradan. Ve yine aşk dostluğu öldürür. Tek tesellin dostluğu bitiren aşkın, dostluğa olduğu gibi silinip atılmamasıdır. Dua edersin aşka "Görülmeyen aşkı sen bitirme Rabbim, bitirme ki biten dostuk bir hic uğruna bitmis olmasın." Amin der susarsın... Arkana döner bakarsın, elden bisi gelmez... Dost aşka kaçalı cok olmustur.

kalbimden sana akan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin