Chapter nine

59 6 10
                                    

Egész délután ezen rágtam magam, gondoltam kicsit relexálok de ez nagyon nem jött össze, mert annak ellenére, hogy némán volt a telefonom folyton jöttek az üzenetek és még néhányan hivtak is, nem értem miért pont az én életem kell kerüljön ilyen hullámvölgyekbe, hogy minden jó aztán egy hullám és mindent elvisz. Katsuki-t nem akartam zavarni, szóval inkább kikapcsoltam a telefonom elővettem a laptopom és gondoltam felhívom Fuyumi-t, hátha fent van de egyből kinyomott. Hülye időeltolódás, miért kell legyenek 8 órával előrébb? Túl sok kérdőjel volt de senki nem válaszolt egyikre sem, apa meg dolgozik és nem tudnám magamban tartani azt, hogy mi bánt meg ilyesmi, szóval megint egyedül. Úgy voltam vele hamár ön kínzás, akkor megadom a módját, ezért  kitöltöttem magamnak egy shotot, és elkezdtem üzeneteket olvasni, egy jó kis ivós játék, amikor valaki azt mondja rám kurva, manipulátor, pénzéhes, csaló vagy társai akkor iszok egy shotot.

Voltak olyanok akiknek sok mondanivalójuk volt, és többször használtak cifra szavakat, de voltak akik röviden egy szóval lekurváztak, a végre már kezdtem érezni a hatását, olyankor még vissza is írtam. Aztán elkezdtem készülődni, és nem csak az alkohol miatt hanem magamtól is azt éreztem, hogy mint egy szabad nő megtehetek bármit és azt veszek fel amit akarok, Takeo mindig ellenezte, hogy kihívó ruhákat vegyek fel, mert úgy érezte, hogy amiért ő 3 hónappal hamarabb született mint én parancsolhat nekem, és megis tette, és engedelmeskedtem is,de semmi baj, mindenki lehet gecire hülye. Szóval nem volt meglepő mikor a fekete koktél ruhámat vettem fel, aminek nem volt pántja és nagyon feszülős annak reményében, hogy ne essen le. Kivételes alkalom volt, szóval úgy voltam vele kicsivel több sminket használok és a hajamat is próbáltam beállítani annak ellenére, hogy tudtam úgysem fogja megtartani a formáját. A tükörbe nézve valami faszhiányos csajt láttam, de az volnék? Nem hiszem, én csak szeretném jól érezni magam, ez minden. Ez az én estém lesz, vagy valami ilyesmi.

Lementem és Katsuki már vár lent a halban, ő nem volt kirívó öltözetben, de ő magától felhívja a figyelmet már csak a kinézetével. Oda mentem hozzá és egy kicsit nézett, lehet azért mert félre jártam, vagy mert túl dögös voltam, maradjon rejtély.
- Mehetünk - mondtam megtörve a csendet ő meg felkelt és oda nyújtotta a karját. Lehet mégis a járásom tűnt fel neki, de szívesen elfogadtam a segítő kezet szóval átöleltem a karját és elindultunk. Amit nagyon szeretek egy fiúban ha van egy minimális bicepsze, és akkor azt lehet nyomkodni. Katsuki-nak meg eléggé erős karja volt szóval élmény volt kapaszkodni bele. Elindultunk gyalog, mert a terv az volt, hogy iszunk szóval max majd hívunk egy taxit.

- Te miért vagy már részeg amúgy?- kérdezte és megálltunk a szórakozó hely előtt mert bent beszélgetni nem nagyon lehet a zaj miatt.

- Hát, olvashattam az üzeneteket, és akárhányszor valami hate jött ittam, szóval csak néhányat kaptam, nem látszik?- kérdeztem és próbáltam elengedi, hogy egyedül álljak lábon de nem akart összejönni, plusz a magassarkú, borzasztó kombó 

- Hát, ja, mintha csak egy pohárral ittál volna - mondta megfogta a kezem - nyugodtan levadulhataz meg minden, vigyázzok rád, de maradj a közelemben-  mondta, majd bementünk. Normál esetben kiakadtam volna ettől, de most jól esett, jó ha valaki gondoskodik, rólad főleg ha tudod, hogy később biztos nem fogja felhozni és szemrehányást tenni.

____

Reggel a napsugarak ébresztettek, nem volt kellemes. Megdörzsöltem a szemeim és a mikor ránéztem a kezemre láttam, hogy a fél sminkem ott van, fantasztikus, sminkben aludtam. A lábamon ott volt a tűsarkúm és a ruhám is valamennyire rajtam volt, bár éreztem, hogy kicsit felcsúszott derekáig. Nyújtozkodni akartam de a bal kezemet nem tudtam felemelni,rá néztem és Katsuki-t láttam ahogy éppen alszik és a feje a kezemen van, ő meg mit keres itt? Ami meg még rosszabb, ilyen fejjel fog látni.
Próbáltam kihúzni a kezem alóla de nem sikerült, de mikor valahogy kirántottam onnan kinyílt a szeme és rám nézett, nem volt ijedt, talán mégsem voltam olyan ronda.

Me engañaste [ Bakugou X Reader]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon