𝗢𝗯𝗶𝗡𝗮𝗿𝘂: 𝗧𝗗𝗨&𝗧𝗗𝗣

408 37 19
                                    

"𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰 𝘮𝘺 𝘧𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘢𝘸𝘢𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘢𝘵𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘵𝘶𝘳𝘯. 𝘐 𝘨𝘦𝘯𝘶𝘪𝘯𝘦𝘭𝘺 𝘢𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘧𝘭𝘢𝘬𝘺, 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘭𝘰𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘶𝘯𝘤𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘰𝘮 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳, 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘐 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘪𝘵 𝘰𝘧𝘧.

𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘱𝘳𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝙊𝙗𝙞𝙉𝙖𝙧𝙪: 𝙏𝙝𝙚 '𝘿𝙚𝙖𝙙' 𝙐𝙘𝙝𝙞𝙝𝙖 & 𝙏𝙝𝙚 𝘿𝙚𝙖𝙙𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙋𝙧𝙤𝙙𝙞𝙜𝙮. 𝘈𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘭 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘐 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘴 𝘰𝘶𝘵, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘢 3 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘦𝘴, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 2023 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘦𝘥𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘯𝘴𝘵𝘳𝘶𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬, 𝘮𝘢𝘪𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬. 𝘔𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘴𝘰 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘭 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘴 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘵. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘵 𝘮𝘺 𝘪𝘥𝘦𝘢 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘸 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨, 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘪𝘧 𝘐'𝘮 𝘤𝘢𝘱𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘦𝘳𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘪𝘥𝘦𝘢𝘴 𝘰𝘳 𝘯𝘰𝘵.

𝘐 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘮𝘺 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘐 𝘸𝘳𝘰𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘵. 𝘐 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵𝘭𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘴 𝘱𝘰𝘱𝘶𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘥𝘪𝘥, 𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘱𝘱 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘨𝘰. 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘳𝘦𝘱𝘶𝘣𝘭𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵. 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘩𝘪𝘢𝘵𝘶𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘐 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘶𝘱 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘈𝘱𝘳𝘪𝘭/𝘔𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘷𝘢𝘮𝘱 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘧𝘧. 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘶𝘳𝘦, 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴, 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘦.

ObiNaru: The 'Dead' Uchiha & The Deadlast ProdigyWhere stories live. Discover now