SHADOW

37 8 11
                                    

okulun bitmesine günler kala 4. sınıf flashback

Bir yangının ortasındaydım.Çıkış yollarını aramıyordum,aslında ben kaçmıyor hatta ve hatta haraket bile etmiyordum.Buna panik atak mı denir?
birkaç kişi omzuma sürtünerek yangın merdivenlerine koşturuyor,neredeyse tüm öğretmenler panik yapmayın diyor ama bir yandanda sadece kendilerini düşünüyorlardı.Binada az kişi kalmıştı çünkü herkesi indiriyorlardı.Biliyorum,biliyorum yapmamam gerek ama çok uykum geldi... uyusam?

1 saat sonra

Gözlerimi açtığımda yerimden kımıldamamıştım bile.Sadece boş gözlerle odayı izledim.Dışarıdan çok gürültülü bir ses geliyor olmalıydı ki kulağım cız ediyordu.Lakin o kadar hissizdim ki henüz duyma yetimi çalıştıramıyordum.Güçsüzdüm,hemde çok.. ama ayağa kalktım.Uçmayı öğrenen küçük bir kuş gibi yavaş,yavaş ve adım,adım ilerledim.Kırık bir ayna belirdi karşımda.Aynaya doğru koştum ve birden ciddende bir bebek gibi beceremeyip yere yığıldım.Yumruk yaptığım ellerimi yere bastırarak kalktım.Burada bitmedi...

Aynaya gelmiştim.Çok kırıktı.Paramparça olan aynanın parçalarına dokunmak çok istedim... ama elim uzanmadı.Sonra kül olmuş odadaki yere yığılmış duvarlara baktım.Kanlı Ay gibi bişey gördüm gökyüzünde... gökyüzü kan kırmızısına bulanmıştı.Sonra aynaya döndüm ve birden bişey gördüm beklenmedikti.. siyah vücudu olan kırmızı gözlü bir insan sanki... ama bir yandanda cine falan benziyordu.Birden aynada gördüğüm yansıma bana yaklaştı ve kırmızı gözlerini bana verir gibi gözlerimin kırmızıya dönmesini bekledi.Saçlarım,gözüm tamamen gökyüzünün kırmızı rengine bürününce ise gitti.
"D-dur gitme... bana ne yaptın?"
bekledim... bekledim ama geri gelmedi sonunda uykuya karşı direnemeyip köşeye çöktüm.Dizlerimi kendime çektim ve uyudum.
"Hıh? Ambulans sesi mi o!?"
hızla ayağa kalkıcaktım ama ayağım kaydı ve yerdeki cam parçalarından biri suratıma battı.
"Avhh"

5. sınıf

İşte ben... yine burdayım sanırım.Yeni okul,herşey daha kötü olacak ama herşey iyi olacak.Sorgulama...Sınıfımız 21 kişiydi.Sınıf listesinde yazıyordu.9 kız vee... 12 erkek.

Bu çok yakında bir intikam hikayesi olacak gölge... sadece izle ve gör,izle ve gör....

SHADOW/GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin