7 savaşçı

0 0 0
                                    

𝐒̧𝐚𝐫𝐤𝛊 𝐨̈𝐧𝐞𝐫𝐢𝐬𝐢:Without me/ Eminem

Yine öylece en alt katta araştırma yaparken 1 haftadır olduğu gibi mucizeler bulmuştum yine çantama koydum bugün 7 tane olmuşlardı hepsinin gerçek olup olmadığını bilmiyordum. Neden bilmiyorum bu okul sihirli olsada bu dünyada sihir olsada hiç element sihrini yapanı görmemiştim.tam o an arkamda Beni izleyen birini hissedince küpelerimi takıp arkamı hızlıca döndüm. V şeklinde dizilmiş 5 kişi... Artmışlardı sadece 3 kişi olduklarını sanıyordum. O an söylenerek 2 kişinin daha katıldığını anladım.
"Biz... bilmek istiyoruz." dedi morumsu gözün arkadaşı.

"Biliyorum ve bilmekle ne ben ne siz kalın istiyorum çünkü grubunuzu sevdim, benide alın ve sizede güç veriyim?"
Bir süre birbirlerine baktılar sonra yine bizim sınıftan elinde kitabı tutan siyah saçlı çocuğa elimle gel işareti yaptım.
Yavaşça bana yaklaştı ve mavi gözleriyle bana baktı.Kafamla elindeki kitabı işaret ettim ve arkasındaki morumsu göze baktı.
"İzel?"
Morumsu gözün adıda güzelmiş..
İzini alınca kitabı tereddüt ederek bana uzattı.
'Merak etme yemem' bakışıyla nazikçe kitabı elinden aldım. Sayfalarda biraz göz gezdirirken ateşi bulmuştum. Uydurmuyorum, mucize benim yani istesenizde istemesenizde karşılaşcağız. Sorusu olan? Ela gözlü kahverengi saçlı yine bizim sınıftan olan çocuk elini kaldırdı. Herkes cidden sadece bizim sınıftan mı? Ve daha kötüsü ben niye sınıfımdaki kimseyi tanımıyorum ama simalarını biliyorum? Acilen sosyalleşmem lazım kafam allak bullak zaten rüyalardan belki iyi gelir.
"Sana nasıl güvenceğiz?"
"Çok seçeneğiniz yok gibi mucize istiyor musınuz istemiyor musunuz?"
En sonunda sıkıldılar ve İzel kabul etti.

SHADOW/GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin