Keşfetmek

15 4 1
                                    

Yazarın bakış açısından

Bu okul lanetli falan olsa hiç şaşırmazdı Alev.Birer ruhsuz bakan kırmızı göz... O gözler hiçbir zaman sıcak bakamamıştı birdaha.Doktorlara göre enfeksiyondan başka birşey değildi o gözler.

Şimdi 5. Sınıf olmuştular değil mi.

Sınıftan İzel ve Miray uzun süredir arkadaştılar.Birgün eskimiş bir defter bulmalarıyla başladı herşey. Okulun en gizemli katında.Beden katı.O katta Kocaman bir beden sahası,Kulis ve sahneye çıkan bir kapı vardı.Tahmin ediceğiniz gibi heryer kilitliydi ama bir gün nasıl olduysa kulis kapısını açık gördüler.O kapıyı ilk ve son kez açık görmeleriydi.İçeriden defteri alıp kaçmıştılar.Deftere birşey yazdıktan bir gün sonra hemen o yaratıktan cevap alırlardı.Adını koymamışlardı henüz.Ama aralarında ona canavar falan diyorlardı.Korkunçtu değil mi aslında?

Sonunda birgün defterden cevap gelmemeye başladı.Kızlar umutsuzdu ama birden defterin boş sayfalarında birkaç çizim gördüler.Gizli elementler ve ana elementler.O gün kızlar sihire inandılar.Kitapta en kendilerine hitap eden sayfayı bulup haraketleri denediler.Ve sonunda Güçleri azda olsa çalıştı.İzel havanın,Mirayda Buzun kontrolcüsü olmuştu.Güçleri çok havalıydı ama Grubun şimdilik lideri olarak izel diğer elementlerede birer kişi bulması gerektiğini düşünüyordu.

Miray onayladı. Bir kız seçmek istiyorlardı fakat kısa süre içinde sınıftan Asil'in en doğru karar olduğunu farkeden izel oldu.

Peki,şimdide kendine bir sayfa seç!
"Siz ikiniz şizofren olmayasınız?"
"ASİL SEÇ İŞTE" dedi sabrı taşan Miray
"Tamam,tamam hmm,şu mavi olan olsun."
"şükür" İzel rahatlamıştı çünkü aynı kızların olduğu gibi Asil doğru kişi olduğunu belşi eden ismi Su elementinin olduğu sayfada ismi hemen yazılmıştı.

"OHA BU BEN.HE SİZ ŞAKA YAPMIYORSUNUZ."
"cık"
"E OZAMAN SİZ YAZDINIZ DİMİ İSMİ ORAYA?"
"cık"

Evet asilin adapte olması uzun sürdü ama çok kısa zamanda çok güçlendi.Miray ve İzelin onu seçmesi 2 ay aldığı için çok fazla şey öğrenmişlerdi.Şimdilik Miray bir kişi daha seçmeyi kabul etmedi ona göre ilk En büyük elementlerden birini seçen su gücü olan Asili eğitmeliydiler.Aslında Asil biraz sıkılıyordu çünkü tek erkek oydu.Ama İzel ona önemli olanın doğru kişiyi seçmek olduğunu ve beklemesi gerektiğini anlattığında zorluk çıkarmadı.

(Alevin bakış açısı)

Okulda tek gezerken keşfettiğim Alt katta açık bir kapı gördüm.İçeri girdiğimde burası sahneye çıkıyormuş diye içimden geçirdim.Daha önce hiç tiyatro izlememiş veya oynamamıştım ama burası kulis olsa gerek.

Sonra çok güzel bir çift küpe buldum.İstemsizce küpeyi yerden aldım ve

SHADOW/GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin