Fırtınayı hafife alma...

8 4 0
                                    

"Hmm ne kadar garip bir element..."

"Bence saçma senin gücün gibi bir tane hava gücü yetmez mi? şimşek ve fırtınaya ne gerek var?"

"gereksiz bir element olsa gizli elementlerden olması anlamlı zaten çünkü geneller ana dört element."

"Hiç birşey anlamadım izel."

"Diyorumki Asil'ciğim aklını kullan ana dört elementlerden biri olmadığını göre senin ve benim gibi yani hava,toprak,su,ateş olmadığı için yani adı üstünde işte gizli element oluyor.Yani garipsemen normal."

"Öyle olsun izelgüzel şimdi söyle bakalım Aşkın nerde?"

"Miray'ı mı diyorsun?"

"Yok yan sınıftan Dilara Aşkın."

"Aaa öyle biri mi varmış!?"

"İZEL AKLINI KULLANIR MISIN?"

Çok güzel... yansımamı görebiliyorum.Yanımdaki küçük çantaya bulduğum diğer mücevherleride attım ki birden arkamda siyah bir yaratık gördüm.
Deja vu ha?

"NE OLUYOR BURDA? ORDA KİM VAR?"
Tanıdık ses beni ürkütmüştü.
KAÇ KAÇ KAÇ!
yahu ben müdüre vericektim vallahi! ya öf al başına belayı attın çantaya mücevherleri tabi!

"B-buz küpüm...Sen misin?"
Tamam... mücevherin sahibi olabilir.Nasıl bir fantezi bu ya! Ben ne zaman uyanıcam bide ilk günüme geç kalmak istemiyorum okuldada ondan yani merak sadece yoksa birazdan ölüceğimi düşündüğümden değil.

"Ben... geliyorum? O zaman."

Hayır demek istedim ama ağzım varmadı.

"S-SEN KİMSİN?!" dedi bir kız ama cevap veremedim.Kapüşonunu korkudan sonuna kadar çekmişti zar zor elaya çalan gözlerini görebiliyordum.

önüne gelen bir tutam saçı itmedi kakülü gibi kalmasına izin verdi.

Aynı şeyi sormak istiyorum...

"Pek konuşkan değiliz galiba... Gölge!?!"

kafamı hızla iki yana salladım.Bir anda hafızama birşey vurdu.

Ambulans sesi mi o? 4.sınıf,yangın,duvar,ayna,4.sı- uyku... Uyuma uyuma uyuma... kitap ki- Kitap? KİTAP! TABİ YA KİTAP!

o gece sadece bir travma değildi o gece bir kitap görmüştüm.Ben o gece bir hiç için sihire inanmadım.Bir kitap vardı.Büyülü... gördüğüm sayfalar çok güzeldi.Ve karşımdaki kız beni gölge sanıp savunmaya geçince yaptığı haraket... onu biliyordum.Hava Elementinin yeni savaşcısı! Fazla fantastik ama oldukça güzel!
çuvallayamazdım.Kendimi güçlü göstermeliydim.Film sahnelerinde olan dönüşme sahnesini çoktan geçtiğimize göre görünümüm değişmiş olmalı.Kimliğimi saklamak kolay olsa gerek zaten sesimden tanıycak değiller ya maskem varken.

"Ben...

Devam edecek...

SHADOW/GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin