"𝐝𝛊𝐭 𝐝𝛊𝐭 𝐝𝛊𝐭 𝐝𝛊𝐭 𝐝𝛊𝐭"
"Hayır,Hayır,Hayır,Hayır,Hayı-"
Birden uyandığımda nefes nefese su içip yataktan fırladım.Üzerime okul üniformalarından hemen bir şeyler geçirdim.Diz kapağımın biraz yukarısında düz bir etek ve beyaz klasik bir okul tsihrt'ü giydim üzerimede kırmızı bir kazak geçirdim ve çantamı hazırladım.Ben daha lisenin adını bile hatırlamıyorken çok hızlı alışmıştım.-Şaka değil ciddiyim adı neydi?
Neyse bir önemi yok.Hemen çantamı alıp çıkıyordum ki tam kapıyı açıcakken arkamı dönüp son kez baktım.Ordaydı,parlıyordu sanki al beni tak diyordu.Yanlıştı aslında çünkü onu bekleyen bir sahibi vardı,biliyordum ve onun ben olduğumuda sanmıyordum.Küçükken olsa kendimi süper kahraman sanardım ama ben artık gerçekçi bir insandım.Çünkü ben artık... bir neyse,boşver sadece kulağıma taktım ve çıktım.
çantam sırtımda evden çıktım.
"Fulya kalk kızım,Geç kalıcaksın!"
huh?
"T-tam-tamam anne sen git geliyorum ben."
Rüyalar güzel ama hayata dönelim..-Fulya Aşkın
-Yataktan kalkmayı sevmeyen bir fulya aşkın ama içses!Zorla kalktığımda sırf izel için hazırladım birşeyler yiyip evden çıktım.Arabaya binip beklemeye başladım.
"İyi dersler kızım."
"Sanada iy- yani şey teşekkürley bay bay!"-Sakar,Domates yüz
-Sus içses lütfen bir gün için 'sus!'"Erken geldin!"
7/24 burda olup saat tutan İzel'e hiç şaşırmadı.
"Geldim işte.""Benim sana anlattığım şey varya.."devam etmeden ben konuştum.
"Ya ben onu çok anlamadım ki.Kızın yüzüne bakmadın mı,nasıl tanımazsın?"
"Öyle birisi olamaaazz! Kırmızı saçları,gözleri var diyorum benimle boyu aynı arada çok sınıf farkı olamaz.Bu sınıflarda böyle garip birini tanıyor musun?" haklıydı aslında.
"Eee dün nasıl kaçtın?"
"İçerde tel tokayla debelenip durdum n'apcam?! Ben sinir oldum o kıza bir tık ama bir yandanda havalı geldi kız bizim hayal ettiğimiz güçleri bulmuş gibiydi." birden gözlerini fal taşı gibi açtı
"Hayır?" dedi
"Evet!" dedim(Alev) :
Okula gelince sınıfıma girdim ve arka sıraların birine oturdum.Adını bilmediğim kızlar konuşuyordu.Ben gelince sessizleştiler.Bir tutam kırmızı saçımı arkaya attığımda ikiside kafasını bana çevirdi.
Şuanda beni süzüyorlar . . .
öff neyse,kahverengi gözleri bana benzeyen kısa küt saçlı bir kız ve siyah mora çalan?orta uzun siyah saçlıydılar.Bir saniye
Siyah m-mor?HAYIR! BU KIZ MORUMSU GÖZ BENİ TANIYOR MU? AGAGGAGAGAG ÖLDÜM BEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADOW/Gölge
Fantasíashadow yani gölge adında bir yaratığa bürünmüş bir insan ortaokuldaki kahramanlarımıza birer element ve sihirli güç devrediyor ve ezeli düşmana dönüşüyorlar çünkü gölgenin amacı onları öldürmeye kadar gidiyor. Fakat sahtekarlar yüzünden Başrolün güv...