Changbin ve Chan duştan çıkmıştı. Changbin inadına en kısa, bulut desenli şortunu giyip üstüne bebe mavisi kazağını geçirmişti...Chan fazla umursamayıp bir siyah eşofman geçirip yatağa uzanmış Changbin'i bekliyordu.
En sonunda içeri giren bedenle derin bir nefes aldı Chan. Üstündeki bebe mavisi kazaktan başka birşey görünmüyordu ama...
"Chang?"
"Efendim Hyung?"
"Neden sadece kazak giydin birtanem üşürsün bak."
"Sadece kazak giymedimki bak"
Üstündeki kazağın eteklerinden çekip minik bulut desenli şortunu gösterdi.
Chan elini alnına vurup.
"O seni nasıl ısıtacak şimdi ama?"
Changbin allanmış yanaklarını kaşıyıp
"Onun ısıtmasına gerek yokki Hyung... Senin yanındayken zaten sıcacık oluyorum.""Gel buraya hemen."
Changbin Chan'ın sözleriyle paytak paytak yanına ilerledi Hyungunun. Yatağın önüne geldiğinde Chan ellerini beline attığı gibi kendine çekip sarıldı aniden yatağa düştüğü için kollarını hemen Chan'a doladı Changbin.
Ardından Chan üzerlerine battaniyeyi çekti ve Changbinin saçlarına gömdü kafasını.
"İşte şimdi tam olarak ısınacaksın bebeğim..."
Changbin allanmış yanaklarını ortaya çıkararak gülümsedi Chana;
"Teşekkürlerr Channiee."
Chan Changbin'in yanaklarını öpüp tekrar gözlerinin içine baktı yavaşça.
"Changbin'im inci tanem... her ne olursa olsun vazgeçmeyelim birbirimizden tamammı? Kaldıramam bebeğim gidersen."
"Bende bende kaldıramam ki... söz veriyorum gitmeyeceğim! Heheh."
O an Chan gamzeleri belli olana kadar gülümsedi... ve gülümseyerek uykuya daldılar.
Changbin'in günlüğü
17.03.2024
Sevgili günlükk,Bugün Chan Hyungum ile sevgili olduk!!! İnanamıyorum hâlâ... sen inananiliyormusun?
O kadar mutluyumki.Umarım ayrılmayız! Ben asla vazgeçemem Hyungumdan... onu çok seviyorum tahmin bile edemeyeceğiniz kadar çok.
Hyungumun ağızından çıkan her kelimeye hayran kalıyorum...
Annemde biz uyurken yani ben uyuyor gibi yapıp hyungumu izlerken sessizce içeriye girdi babamla. Biraz başımızda dikildiler en son annem saçlarımızı öpüp şey dedi ne demişti bir dakika hatirlicam!
Heh "iyi uykular birbirlerine yeni açmış mevsimin son sümbülleri." Dedi. Ne anlatmak istedi hiç bilmiyorum fakat şuan ödev yapmalıyım...
YAH EDEBİYATTAN BU KADAR ÖDEV VERİLİRMİ İNSANA YA! ROBOTMUYUZ BİZ. Roman incelicekmişiz biliomusun ve haftaya sınavlarım baslıyo ağlamamak için sebeb ver günlükçük.
Chan Hyungda yanımda uyuyor şuan ona nasıl hitap edeceğimi bilmiyorum eğer lap diye sevgilim dersem garip kaçar gibi ne diyim bilmiyorum...
Herneyse herneyse biraz daha uyuyup ödevimi yapıcam günlüküm sana iyi mutlu günler bay bayyuyy
Öptümmm ama en çok Channie Hyungumu hehehheheh
Kıskanma seninde olur ya da olmaz kıskan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mufy mufy/chanchang
Fanfictionüvey abisinden hoşlanan feminen changbin changbinin bebeksi halinden nefret ettiğini sanan chan