•
•
•
"haydaaa ne sırdaşı mk!? Abi hadi hadi abi işin vardır senin git şurdan vallaha dalıcam şimdi sana şurdan"
•
•
•
Chang hastaneden taburcu olmuş yatağında oturuyordu ya da uyuyordu bilmiyoruz
çünkü odasında biraz yalnız kalması için çıktık...En sonunda meraktan çatlayacağım annemlere çaktırmadan odaya çıkıyorum şuanda.
Odanın önüne geldim kapıyı hafif tıklattım ama ses gelmedi, açtım hemen korkmul olabilirim biraz ama korkum boşmuş çünkü yanakları yastığa gönülmüş şekilde uyuyordu Chang...
ANANI AVRADIN ÇOK TATLI BU
şaka gülüm şaka ehe ayn şaka dostm LAN ŞAKA ŞAKA ŞAAAKAAAA tamam itiraf ediyorum gerçekten çok güzel o kıskanıyorum amk!yatağın kenarına biraz ilerleyip açık olan ayak uçlarını ve kollarını örttüm çünkü çok çabuk hasta olabiliyor bu bebek...
Saçlarını hafif geriye tarayarak alnına ufacık bir öpücük kondurdum tamam şimdi bunu kimseye söylemiyorsunuz anlaşildimi hmm.
o sırada yatağın üstündeki pembe kılıflı defteri gördüm merak edip açtığımda kocaman yazılmış Binnie'nin günlüğü yazısı ile gülümseyip kıkırdadım bu çocuk her haliyle bebeğe mi benzer ya...
açmakla açmamak arasında kalırken özel alan diye birşey olduğunu hatırladığımdan hemen kapatıp geri koydum.. Tabi kapıdan annemin beni sırıtarak izlediğinden habersiz...
•
•
Aşağı inip koltuğa geçtiğimde annem ve babam karşıma oturmuş bana gözlerini dikmişlerdi."Ne oldu ya öyle bakıyorsunuz değerli ebevinlerim?"
"Bence sen anlatabilirsin ne olduğunu"
"Hiçbişey anlamıyorum anne..."
Yandaki masada duran sürahiden su dolduruyordum bu arada
ağzıma götürdüğüm bardakla saatlerdir susuz kaldığımı fark ettim"Changbin'i mi seviyorsun?"
"su fışkırma emıjisi* NEY!"
"Ben cevabımı aldım jdkdksşşa"
"A annr saçmamama"
"Hahahha tipine bak çileğe döndü"
"OOOOFFFF"
"Anneye oflanmaz"
"Ya baba sende olup olmadık şeyler söylüyorsun. Hem Changbin'i sevsem ne olacak
kardeş yerine koydunuz bizi hadi onuda geçiyorum ya Chang beni seviyormu?""Hyung..."
"Chang??"
arkamı döndüğümde şişmiş gözleri ve kırmızı yanaklarıyla Changbin bakıyordu....
"Ben... şey seni seni seviyorum!"
Ve koşarak çıktı. Bende arkasından çıktım.
"CHANG DUR CHANG Bİ DURSANA ŞEBEK!!!"
en sonunda yetişip kapüşonundan çekip kendime yasladım iki sokaktır koşuyoruz hiç enerjisi bitmiyormu bunun ya...
Changbin'den
Kapüşonumdan tutan Hyungla geri sendeleyip Hyung'a yaslandım, nefes nefese kalmıştım iki sokak koşmuştuk resmen.
nefes almaya çalılırken boynumu delip geçen sıcak nefesle yine boğazım düğünlendi kulaklarıma kadar karıncalanma hissi yayılırken kulaklarıma doluşan ses zihnimin her tarafında yankılanıyordu....
"Demek seviyorsun beni ha?"
"Hm hm"
•
•
•
(Azdim-)Smut gelirmi hanfendi?
Bu arada çokmu çabuk geçiş yapıyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mufy mufy/chanchang
Fiksi Penggemarüvey abisinden hoşlanan feminen changbin changbinin bebeksi halinden nefret ettiğini sanan chan