anem.hayrina.bi.elfatiha.ltfn.
yazardan🧝🏿♀️
Changbin neşeyle merdivenden aşağı koşmaya başlamıştı bile...
Annesi onun bu heyecanlı haline gülümsemeden edemiyordu oğlu duvara çarpmanın eşiğinden geçerken sweatin kapüşonundan tutup buna engel olmuş
ve elinde tuttuğu yıldızlı tokayı siyah yumuşak saçlara takmıştı.Changbin saçındaki baskı ile aynaya doğru koşturup saçlarındaki minik yıldızlı tokayı inclemiş beğendiği için annesine koşup minik elleriyle sarılmıştı...
ortam onun bu halleriyle sıcacık bir yuvaya benzerken
Chan aşağıya en soğuk haliyle girmişti sıcaklığa buz ile yanaşırken
Changbin üzerindeki soğuk bakışla titrek bir nefes almış geri çekilerek babasına doğru ilerlemişti...
"Baba ne zaman çıkacağız?"
"hmm sen yanaktan bit öpücük verirsen hemen şimdi çıkacağız..."
"hehhehe tamammm"
babasının yanaklarına kocaman öpücüklerini kondurup kapıya yönlendi. Kapıdaki vanslarını ayaklarıma geçirip bahçede koşmaya başladı
teker teker çiçeklere selam verip bahçenin kapısında beklemeye başladı. Annesi ve babası aynı onun gibi neşeyle çıkıp yanına gittiler....
Chan ise hâlâ soğuk tavrını koruyordu. Sinir bozucuydu ona göre hal ve hareketleri çocuksu geliyordu... Herşeye iyimser yanaşıyordu trawmaları olduğunu biliyordu ama hiç görmemişti krizdeki halini...arabaya bindiler ve mahkemenin yolunu tuttular. Orada soyismini halledip kutlamak istediler... Çocukları parkta oturmalarını hemen geleceklerini söyleyip gittiler.
Changbinin canı karamelli dondurma çekince kendi başına almak zorunda kaldı. Elleri titreyerek ne alacağını söyleyip beklemeye başladı. Dondurmacı garip bir tavırla ona bakınca ürkekçe geriye doğru adım attı.
"merak etme çocuk yemiyorum?"
"ahahaha bu-bunu nerden çıkardınız?"
"salakmıyum ben anlamicam neyse ailen nerede senin?"
"hıı onlar onlar... alışverişe gittiler bende abimleyim bak"
gözümle Chan Hyungu göstermiştim
adamda onaylar mırıltılarla elime dondurmamı tutuşturdu
"kendine dikkat et evlat burası zerdeçal görünümlü pisliklerle dolu"
"haha teşekkürler bayım"
"ne demek ne demek"
sevinçle dondurmamı düşürmeden yandaki banka geçtim...
yerken arada da ayaklarımı sallıyordum, kısaydım çünkü ●︿●
vakit geçerken bir anda karşıdaki adamı gördüm...
korkutucu sırıtışıyla bana bakıyordu
dondurmam eliöden kayıp düşerkentranstan çıkıp abime koşmaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mufy mufy/chanchang
Fanficüvey abisinden hoşlanan feminen changbin changbinin bebeksi halinden nefret ettiğini sanan chan