(Bölüm başlığındaki semboller spoilerdir dikkat edin lütfen.)Changbin'in günlüğünden:
Sevgili günlükçük!
Bugün pazar yarın okul var(T-T)
Channie bugün bizi kafeye götüreceğini söyledi saat şuan 03.00 heyecandan uyuyamadım. Ve dışarı çıkmak için hazırlanıyorum evin etraflarında dolanacağım birazcık.Üstüme Chan'a ait olan siyah sweatı giyip eşofmanımı çektim üstüme hemen. Chan yatacağımız sırada gelip bacaklarımı ısırdığından bacaklarıma bakmaya utandığımdan eşofmanımı giymemiştim. Herneyse bunu yazınca daha bir utandırıcı oluyor...
Changbin evden sessizce çıkıp kulaklıklarını taktı ve yürümeye başladı. Müzik dingin biçimde kulaklarını uğuldatırken içini bir ürperti kapladı.
Gecenin ayazıdır diye geçiştirip sokakta gördüğü bir banka oturup yıldızları izlemeye başladı...
Yandan gelen sesle irkilip ayağa kalkarken kedi olmasını diledi. Fakat orada kedinin devirebileceği bir çöp kutusu falan yoktu.Onun yerine siyah uskarlı bir beden vardı. Yüzü sokak lambasının yakınında olmadığından görünmüyordu.
Changbin'in zihnindeki tüm alarmlar çalarken o uskarların kime ait olduğunu bilmesi onu korkutuyordu.
Gelmişti.
Hızla sokaktan ayrılıp eve koşmaya başladı Changbin.
Siyah uskarlı ise sanki bilir gibi koşan bedenin arkasından sırıttı sadece.
Yani ensesine tava yemesiyle yere kapaklansada.
Flashback
Changbin evden çıkarken ne kadar sessiz olsada uykusu hafif olan Chan'ın uyanmasına engel olamamıştı.
Şüpheyle eline telefonu alıp arkadaşlarının bu saatte uyumadığını bildiğinden onlara haber verdi tabi birde Felix'in yavşadığı Hyunjin'e
Aslında amacı sadece Changbin'e süpriz yapıp parkta birşeyler yapmaktı arkadaşlarıyla.
Fakat olanlar pek rayında ilerlememişti.
Siyah uskarlı adam.
Herşeyi tekrardan lanete çevirmişti.
Changbin eve dönmemişti.
Nereye gittiğini siyah uskarlı çok iyi biliyordu.
Fakat onu nakavt eden Hyunjin'in tavasıyla rüyasında hayalleriyle başbaşaydı şuanda.Changbin neredeydi?
İşte bu da sabah öğrenilecekti.
Kimine korkunç kimine tatlı gelecek bir şey yapıyordu.
Gecenin karanlığında yıldızların aydınlattığı ormanın en tepesinde düşünüyordu.
Siyah uskarlar.
Mesaj iletildi.
Düşünme takvimi günlerden pazar saat 03.40
Changbin siyah uskarlardan nefret ederdi.
Çünkü o uskarlar
Felaket öncesi sessizliğin habercisiydi onun için.
Her yıl olan siyah uskarlar. O güne özel özenle giyilen uskarlar.
Amcasının dedesinin ölümünden sonra ziyaret edeceği o hafta ona zehr edeceği o haftaya siyah uskarlarını iyice boyayarak. Geceye siyahını bahşederdi.
Gelecekti ve parazitin yarım bıraktığı trawmalarını dolduracaktı zihnine.Biddi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mufy mufy/chanchang
Fanficüvey abisinden hoşlanan feminen changbin changbinin bebeksi halinden nefret ettiğini sanan chan