~2~

49 22 6
                                    

@Büke_cndmr: Bana bugün gelip "Sen neyi başardın ki şimdiye kadar, ne yararın oldu senin ?" dedi. Asıl acı veren ne biliyor musun? Gelmiş "Anne ve baba terbiyesi olmayınca böyle oluyormuş demek çok acınası görünüyorsun" diyor.

@Büke_cndmr: Ama bu haksızlık değil mi? Benim anne ve babamı elimden alan kişi onun sarhoş kocası.

@Büke_cndmr: Utanmadan bana bunları söyleyebiliyor. Bu çok acımasızca, çok vicdansızca

@Büke_cndmr: Hiç utanmıyor ya kocasının öldürdüğü ablasının kızına böyle davranmaya.

@Büke_cndmr: Gitmek istiyorum bırakmıyor beni, ben ailemin katillerinin evine hapsoldum.

@Büke_cndmr: Mesleğimi elime aldım ama bir yararı olmadı yine, icra etmeme engel oldular, beni kurtarmaya yetmedi...

@Büke_cndmr: Şu an yorgunum. Nefes almayı sevsemde şu an vazgeçesim var.

@Büke_cndmr: Kimsem yok elimden tutup ateş böceği dolu bir kavanozla çocuksu neşemi, tebessümlerimi arayacak.

@Büke_cndmr: Tek bir kibrit bile olur, yeter ki birkaç saniye ışık göreyim. Birkaç saniye "yaşama" eylemini hatırlıyım.

@Büke_cndmr: Hiç kimse sesimi duymak istemiyor.

@Büke_cndmr: O sarhoş katil her an cezaevinden çıkabilir. Her gün bunun korkusuyla yaşamak azaptan farksız.

@Büke_cndmr: Bir insan nasıl yaşar böyle bir duyguyla? Her an kapıda belirecek hissi yakanda senin suçun olmaya şeyler pranga olmuş bileğinde, yüreğiniz arzular mıydı atmayı?

@Büke_cndmr: İnsanlar çok acımasız benden bir hayat çalındı ama yine ceza çeken benim.

@Büke_cndmr: Bunu söylemek bir yana düşünmek bile çok acı ama ben ölmek istemiyorum.

@Büke_cndmr: Ben bir sabah saatlerinde öylesine birkaç dakika haberlerde ölüm haberimin yapılıp sonra hiçbir iz bırakmadan öylece toprağa karışmak istemiyorum.

@Büke_cndmr: Ben o caninin önceden denediği şeyi bu sefer başarmasından korkuyorum.

@Büke_cndmr: Öldürülmek istemiyorum.

@Büke_cndmr: Ne yapacağım ben nasıl karşı koyacağım, nasıl kendimi savunacağım?

@Büke_cndmr: Benim bir babam olmadı ki bana kendimi savunmayı öğretsin.

@Büke_cndmr: Neyse teşekkür ederim ve özür dilerim bir şey olmayacağını bilmeme rağmen size yazdığım için. Bir umut içimi dökmek amacıyla sizi rahatsız ettiğim için.

@Büke_cndmr: İyi akşamlar diliyorum.

GÖRÜLDÜ

🦉🦉🦉

Tekrardan geldimm

Evet Büke hakkında ilk izleniminizi alayımm

Görüldü olduuğğ wnvjbv

Bir sonraki bölümde buluşalımm

LİSTEN TO ME/TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin