Y/N'den
Filmi izlemeye başladık. Ve ben biraz korktum. O yüzden canım sıkıldı diyip odama çıktım. Gece saat 2 di. Kalktım su içmek için. Tae ni gördüm içki içiyordu.Yanına gittim.
Y/N-"sen niye bu kadar içtin"
Tae-"sanane git uyu yada dur uyuma gel gidelim"
Y/N-"nereye? "
Tae-"yatak odama"
Y/N-"nee yürü git sapık mısın nesin ya"
Tae-"kızım öyle demiyorum uyumak için"
Y/N-"sen kendin uyu"
Tae-"zaten sen korkuyorsun"
Y/N-"y-yo nerden çıktı"
Tae-"off başım ağrıdı gel gidek uyuyak"
Y/N-"hayırr"
Tae-"görürsün küçük"
Y/N'den
Beni kucağına aldı ve yatak odasına götürdü. Beni yatağa otuzdurdu.
Tae-"Hadi git üstünü deyiş"
Y/N-"tm aabi"
Tae-"HasbinAllah"
Y/N'den
Pijamalarımı giydim.Taenin yanına uzandım. Kafam onun göğsünün üstündeydi.Onu seviyormuydum?
Sabah oldu. Tae beni izliyordu. Bana çok hayran gözlerle bakıyordu. Bende tae ye baktım.Tae-"seni öpmemek için kendimi o kadar zor tutuyorum ki"
Y/N-"of yine başladık"
Tae-"çok güzelsin ama benim tipim deyilsin zaten benim ki bir gecelik bilirsin"
Y/N-"salak şey "
Diyip kalktım. Tam odadan çıkacakken tae beni kolumdan çekti duvara doğru ve kapıyı kilitledi.
Tae-"kaçışın yok küçük"
Y/N-"Hayır bak Tae"
Tae-"efendim canım"
Y/N-"yapma ben daha 17 yaşındayım"
Tae-"biliyorum hiç bir şey yapmıcam merak etme"
Bunu diyip bana daha çok yaklaştı. Ben taeyi seviyorum. Onu öpmek istiyordum.Hadi tae...
Ve birden tae beni öptü.Karşılık vermedim daha doğrusu karşılık verirsem anlar diye korkup vermedim. Ben karşılık vermeyince daha çok sert öpüyordu.Ve sonra dudağımı ısırdı.Tae-"karşılık vermiyecekmisin? "
Y/N-"hayırr"
Tae-"beni zorlama yoksa bu gün benim olursun"
Y/N-"of çekil"
Tae'den
Onu ilk defa öpdüm.Onu seviyordum. Ona sahip olmak istiyordum. Ama sahip olduğum ilk kız o deyildi. Onu her an her gün öpmek istiyorum.
Tae-"Y/N buraya gelsene"
Tae-"Y/N nereye"
Burada bitirdim aksiyon olsun diye😅😅
Neyse aşkolar 💅 sizi seviyorum. BB🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Üvey Abim Taehyung ile hayal et~
RomanceTae-"seni seviyorum Y/N" Y/N-"sen benim üvey abimsin Tae"